kvinde84 skriver:
Hehe, ja desværre er hængepatter ofte en sidegevinst når man får børn
Men det kommer jo også til at se mærkeligt ud, hvis det ene bryst hænger, og det andet ikke
Min venstre babs har altid været større end højre, men jeg synes bestemt at forskellen er større nu (kan også være indbilninger), så tænkte jeg, at hvis denne myte holder stik, så skulle jeg måske til at amme mere med højre bryst 
Mit venstre er en anelse større end det højre, hvilket gjorde at min dreng hellere ville ligge ved det venstre, sikkert fordi der var mere mælk i det. det betøde at jeg altid lagde ham til det højre først. Men det var ikke fordi jeg ville have at han skulle tage mere på det højre, det var blot fordi jeg ville have at han skulle tage i det mindste lidt på det højre.
Da han var 5 mdr. holdt han op med at foretrække det venstre, og ammede derefter lige meget på begge.
Det har ikke gjort den store forskel efterfølgende for størrelsen - jo, som sagt hænger det venstre måske en anelse mere end det højre (selvom de heldigvis ikke hænger meget), men det er meget lidt.
Jeg tror at det er svært at prøve at manipulere med det, man kan aldrig vide hvordan resultatet kommer til at blive.

Anmeld