Hvad er dette.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.226 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

4kløver

Min først tænke var børnesår.
Pigen har haft feber i denne weekend har så haft sut hele tiden. Så måske sutte mund.
Hun er lige begyndt i BH men har ikke læst at der skulle være noget fon for sygdom derinde.
Venter nu bare på lægen ringer.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Valle81

Det kunne være børnesår, som du helt skriver. Men av, det ligner også herpes

Anmeld

15. oktober 2012

stm2812

4kløver skriver:

Pigen har haft feber i denne weekend har så haft sut hele tiden. Så måske sutte mund.
Hun er lige begyndt i BH men har ikke læst at der skulle være noget fon for sygdom derinde.

Min første tanke er også børnesår.. Men jeg ved det ikke. Ville bare ikke lige gå forbi uden at give et .

Og god bedring med hende.. Det er aldrig sjovt når de så pus fejler noget.

Anmeld

15. oktober 2012

SussieThyssen

4kløver skriver:

Det ligner scarlagensfeber, især fordi jeg kan se hendes tunge, der ligner et boblet hindbær.
Det skal behandles med antibiotika.

Så fat i lægen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. oktober 2012

malo

4kløver skriver:

Børnesår eller svamp??

Anmeld

15. oktober 2012

Kay

der er ik noget på hendes hænder og fødder vel? det kunne nemlig godt ligne hånd mund og fod syge

Anmeld

15. oktober 2012

Hvem?

Drikker/spiser hun?

Er der blæner inde i selve munden?

For så ku det meget godt ligne hånd, mund og fodsyge - og det smitter af h..... til

Anmeld

15. oktober 2012

M&N

Åh stakkel, det ser ikke så godt ud, har ingen erfaring på det område, men vil ikke gå forbi uden at sende en 

Anmeld

15. oktober 2012

FruHolm <3

4kløver skriver:

Har hun det andre stedder? 

Det ligner det min søn lige har haft han smittede mig med, håbd, mund og fod virus 

Anmeld

15. oktober 2012

4kløver

Mange tak for svar. lægen var ikke helt sikker. men mente at det var stafylokker (staves) men hun blev poder. Så nu må vi se.

Kender ikke til det så en der ved hvor længe hun skal være inde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.