Hun skriger ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

baby012

Jeg har en fantastisk lille pige på 10 måneder, hun er bare begyndt at skrige hvis der er noget hun vil have, eller hvis der er noget der ikke lige går efter hendes hoved, altså ikke sådan pylren eller Ked af det, hun skriger Bare, 

vi ignorere hende når hun gør det.. Men synes ikke det hjælper  

nogen ideer? 

Erfaringer? 

er det en fase eller dårlig vane ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

L&V

Lahn11 skriver:

Jeg har en fantastisk lille pige på 10 måneder, hun er bare begyndt at skrige hvis der er noget hun vil have, eller hvis der er noget der ikke lige går efter hendes hoved, altså ikke sådan pylren eller Ked af det, hun skriger Bare, 

nogen ideer? 

Erfaringer? 

Jeg tror det er ret normalt og jeg ville bestemt ikke ignorere det med prøve og hjælpe hende med de følelser hun har og vise hende at det dur ikke men hun må det her i stedet.. Når man ignorere børns adfærd viser man dem at man er ligeglad og man er jo ikke ligeglad med deres følelser

Anmeld

15. oktober 2012

Tanja1234

Lahn11 skriver:

nogen ideer? 

Erfaringer? 

Den periode har vi også haft..

Vi prøvede først at sige nej når hun skreg, men så skreg hun bare mere.

I stedet prøvede vi så vidt muligt at ignorere hende, og så holdt hun op igen..

Tror det samlet varede i 14 dage...

Anmeld

15. oktober 2012

baby012

Månsson skriver:

Jeg tror det er ret normalt og jeg ville bestemt ikke ignorere det med prøve og hjælpe hende med de følelser hun har og vise hende at det dur ikke men hun må det her i stedet.. Når man ignorere børns adfærd viser man dem at man er ligeglad og man er jo ikke ligeglad med deres følelser

De har bedt os om at ignorere det bede i vuggestuen, for der gær hun det også. Men når hun så giver udtryk på anden måde at hun er utilfreds, så hjælper vi hende.. 

Det er når hun f.eks. Skal vente på at jeg får hendes mad færdig osv. 

Anmeld

15. oktober 2012

Tanja1234

Lahn11 skriver:

De har bedt os om at ignorere det bede i vuggestuen, for der gær hun det også. Men når hun så giver udtryk på anden måde at hun er utilfreds, så hjælper vi hende.. 

Tro heller ejeg lige må præcisere

Vi reagerer selvfølgelig hvis vores datter er ked eller sur.

Men i den periode der skreg hun fordi det var sjovt! Og det vcalgte vi altså at ignorere - og så holdt hun op (nok fordi det så ikke var sjovt)

Anmeld

15. oktober 2012

L&V

Lahn11 skriver:

Okay jamen hvis det virker for jer så må i jo prøve det, jeg har bare svært ved at se hvad positivt der kan komme ud af at ignorere børns adfærd .. Men held og lykke men det

Anmeld

15. oktober 2012

baby012

Tanja1234 skriver:

Tro heller ejeg lige må præcisere

Vi reagerer selvfølgelig hvis vores datter er ked eller sur.

Men i den periode der skreg hun fordi det var sjovt! Og det vcalgte vi altså at ignorere - og så holdt hun op (nok fordi det så ikke var sjovt)

Samme her 

Anmeld

15. oktober 2012

baby012

Månsson skriver:

Okay jamen hvis det virker for jer så må i jo prøve det, jeg har bare svært ved at se hvad positivt der kan komme ud af at ignorere børns adfærd .. Men held og lykke men det

Tak skal du have (: 

det er sku svært nogen gange, om det er en fase eller en dårlig vane  

men vi prøver at se om det hjælper at ignorere den adfærd.. Vi kan jo ikke irettesætte hende endnu, og synes ikke man på nogen måde skal råbe, eller skælde børn i den alder ud.. 

nu må vi se..  Prøver lige og se om det her virker (: 

Anmeld

16. oktober 2012

SukkerDronning

Lahn11 skriver:

Tak skal du have (: 

det er sku svært nogen gange, om det er en fase eller en dårlig vane  

men vi prøver at se om det hjælper at ignorere den adfærd.. Vi kan jo ikke irettesætte hende endnu, og synes ikke man på nogen måde skal råbe, eller skælde børn i den alder ud.. 

nu må vi se..  Prøver lige og se om det her virker (: 

Altså min datter kunne sagtens forstå et nej, da hun var 9 mdr., mener også at min sp sagde, at det var deromkring de kunne forstå et nej. Ingen lange forklaringer bare et bestemt nej

Når det så er sagt, så skriger min pige også, ikke fordi hun er sur/utålmodig eller noget i den dur, men bare fordi hun syntes det er herligt. Det er der sjovt nok ingen andre der syntes og min erfaring (hun har gjort det i et år nu, så har prøvet lidt af hvert) er at det skal ignoreres, for ellers bliver det en leg.

Det er selvfølgelig en rigtig god ide at rette deres opmærksomhed hen på noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.