Smerter :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Joerse

Samtidig med at ventetiden på den blodprøve tager hårdt på mig, vågnede jeg her til morgen med mens. smerter (ikke nogen blødning).

Jeg skal have taget blodprøve på fredag, og forventer (ikke) også først min mens. der. Min cyklus plejer at være ret præcis + - en dag, så det er jo alt for tidligt nu..

Er der nogen som kan hjælpe?? Kan man godt have ondt på den måde??

Er frustreret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Miss BananaHammock

Jeg havde mens rumlen fra ca. onsdag af og skulle til blodprøve mandag - så det er 5 dage før. Lørdag testede jeg selv positiv - 2 dage før blodprøve.

for dig!!

Anmeld

15. oktober 2012

Joerse

Miss BananaHammock skriver:

Jeg havde mens rumlen fra ca. onsdag af og skulle til blodprøve mandag - så det er 5 dage før. Lørdag testede jeg selv positiv - 2 dage før blodprøve.

for dig!!

Tak for krydserne.. Dejligt at høre det lykkedes for jer.. 

Jeg er desværre begyndt at bløde 

Anmeld

15. oktober 2012

tarkoflen

Joersholm skriver:

Samtidig med at ventetiden på den blodprøve tager hårdt på mig, vågnede jeg her til morgen med mens. smerter (ikke nogen blødning).

Jeg skal have taget blodprøve på fredag, og forventer (ikke) også først min mens. der. Min cyklus plejer at være ret præcis + - en dag, så det er jo alt for tidligt nu..

Er der nogen som kan hjælpe?? Kan man godt have ondt på den måde??

Er frustreret

Jeg havde testdag torsdag og fredagen før fik jeg rigtig ondt, og blødte en meget lille smule, blødte en lille bitte smule igen lørdag, og det var så det. Jeg gik helt i panik og tudede og var helt ude af den!

Men jeg er i morgen 12 uger henne

Jeg alt hvad jeg kan for, at det er det samme hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.