hjemmeside...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. oktober 2012

Silas&Mille

Jeg får brug for en professionel hjemmeside på et tidspunkt, men synes det er svært at finde nogen som laver sådan nogen.

Nogen her inde der laver hjemmesider (webshop med mulighed for at betale med dankort) eller kender nogen som laver sådanne hjemmesider?

Det er ikke lige nu og her jeg skal bruge den, men jeg skal med sikkerhed bruge sådan en hjemmeside

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Dustmuz

Silas&Mille skriver:

Jeg får brug for en professionel hjemmeside på et tidspunkt, men synes det er svært at finde nogen som laver sådan nogen.

Nogen her inde der laver hjemmesider (webshop med mulighed for at betale med dankort) eller kender nogen som laver sådanne hjemmesider?

Det er ikke lige nu og her jeg skal bruge den, men jeg skal med sikkerhed bruge sådan en hjemmeside

Håber der er nogen der kan hjælpe.

der ligger et IT firma lige overfor hvor jeg bor..
skal jeg finde nummeret på dem hvis det er??

Bor i Århus - Åbyhøj

Anmeld

15. oktober 2012

Miss BananaHammock

Min mand laver hjemmesider - du kan prøve at sende ham en mail på hans@hskov.com

Anmeld

15. oktober 2012

Silas&Mille

Dustmuz skriver:

der ligger et IT firma lige overfor hvor jeg bor..
skal jeg finde nummeret på dem hvis det er??

Bor i Århus - Åbyhøj

Det må du meget gerne.

Tak

Anmeld

15. oktober 2012

Silas&Mille

Miss BananaHammock skriver:

Min mand laver hjemmesider - du kan prøve at sende ham en mail på hans@hskov.com

Tak.

Gemmer i hvert fald hans email. Som skrevet skal jeg ikke bruge den lige nu og her

Anmeld

15. oktober 2012

Miss BananaHammock

Silas&Mille skriver:

Tak.

Gemmer i hvert fald hans email. Som skrevet skal jeg ikke bruge den lige nu og her

bare iorden. Ved at du også bare kan skrive for at få et tilbud, så du ved hvad du skal forholde dig til af pris.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.