vinterjakke til 7000 kr sportsmann lyngby storcenter! HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.211 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Snartmortil3

Hej tøser!

Jeg har set en jakke i sportsmann i lyngby storcetner til 7000 kr. Jeg blev forelsket ved første øjekast, men smed det hen, for 7000 får jeg aldrig råd til. Jeg overvejer det dog alligevel, og ville finde den på nettet - MEN JEG ANER IKKE HVAD MÆRKE DEN ER? Er der nogen der kan hjælpe? Der kan ikke være mange jakker til 7000 kroner......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

eliasmum

Det er nok en canada goose,men ellers så gå ind på butikkens hjemmeside, der kan du nok se deres sortiment.

Anmeld

15. oktober 2012

Snartmortil3

eliasmum skriver:

Det er nok en canada goose,men ellers så gå ind på butikkens hjemmeside, der kan du nok se deres sortiment.

Det er bestemt ikke en canada goose. De har desværre ingen hjemmeside. Har forsøgt i evigheder at finde den

Anmeld

15. oktober 2012

Nadia&Daniel

110811 skriver:

Hej tøser!

Jeg har set en jakke i sportsmann i lyngby storcetner til 7000 kr. Jeg blev forelsket ved første øjekast, men smed det hen, for 7000 får jeg aldrig råd til. Jeg overvejer det dog alligevel, og ville finde den på nettet - MEN JEG ANER IKKE HVAD MÆRKE DEN ER? Er der nogen der kan hjælpe? Der kan ikke være mange jakker til 7000 kroner......

Kan lige se efter den - vist jeg tager til Lyngby imorgen

Anmeld

15. oktober 2012

Snartmortil3

Nadia&Daniel skriver:

Kan lige se efter den - vist jeg tager til Lyngby imorgen

Men ellers tak. Jeg tror jeg kører derind i eftermiddag. Kan alligevel ikke vente

Anmeld

15. oktober 2012

Nadia&Daniel

110811 skriver:

Men ellers tak. Jeg tror jeg kører derind i eftermiddag. Kan alligevel ikke vente

Bare okay - kender det godt

Anmeld

15. oktober 2012

MissTas

110811 skriver:

Hej tøser!

måske en parajumpers de koster mellem 6500 og 7500 kr.

Anmeld

15. oktober 2012

Snartmortil3

MissTas skriver:

måske en parajumpers de koster mellem 6500 og 7500 kr.

Jeg har godt kigget på dem... Synes bare ikke helt at det ligner dem..

Anmeld

15. oktober 2012

MissTas

110811 skriver:

Jeg har godt kigget på dem... Synes bare ikke helt at det ligner dem..

hva så med pajar ?

Anmeld

15. oktober 2012

Snartmortil3

MissTas skriver:

hva så med pajar ?

Neeej det er det nemlig heller ikke jeg har lige købt en pajar igår, men kan altså bare ikke få den anden ud af hoved. Bliver nød til at prøve den, inden jeg tager pajaren i brug jeg tror jeg ringer til butikken her kl 10. tror vist kun de havde 1 jakke til 7000 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.