Årh glæder mig så meget til 28 okt... o_o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

mpr

Glæder mig så meget til d. 28 oktober... Årh ha.. Har bare i løbet af de sidste par måneder fået ALLE symptomer på at min krop ikke vil have p-pille homonerne i sig længere -.- gud hvor er det bare irriterende.. Ved ikke hvad vi gør når jeg engang skal have en eller anden form for prævention igen når vi engang er blevet forældre.. Men gud hvor det føles som lang tid selvom det kun er 2 uger... Har smerter i æggestokkene, har smerter i brysterne, har hyppig hovedpine og mange mens smerter hele tiden. På grund af p-pille homonerne.. Min krop vil bare ikke p-piller mere.. ARG! Bliver godt ikke at skulle bruge dem i lang tid!

Undskyld skulle bare lige ud med noget brok men gud hvor er det træls!

God ferie derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Miss Church

Chel1992 skriver:

Glæder mig så meget til d. 28 oktober... Årh ha.. Har bare i løbet af de sidste par måneder fået ALLE symptomer på at min krop ikke vil have p-pille homonerne i sig længere -.- gud hvor er det bare irriterende.. Ved ikke hvad vi gør når jeg engang skal have en eller anden form for prævention igen når vi engang er blevet forældre.. Men gud hvor det føles som lang tid selvom det kun er 2 uger... Har smerter i æggestokkene, har smerter i brysterne, har hyppig hovedpine og mange mens smerter hele tiden. På grund af p-pille homonerne.. Min krop vil bare ikke p-piller mere.. ARG! Bliver godt ikke at skulle bruge dem i lang tid!

Undskyld skulle bare lige ud med noget brok men gud hvor er det træls!

God ferie derude

Jeg glæder mig også til den 28. oktober - der har jeg nemlig fødselsdag! 

Men hvor bliver det da dejligt for dig at komme af med pillerne så. Tænk at kroppen kan være sådan. Hvornår går i så igang med PB? Med det samme? 

Anmeld

14. oktober 2012

mpr

Miss Church skriver:

Jeg glæder mig også til den 28. oktober - der har jeg nemlig fødselsdag! 

Men hvor bliver det da dejligt for dig at komme af med pillerne så. Tænk at kroppen kan være sådan. Hvornår går i så igang med PB? Med det samme? 

Jamen så er der jo to gode ting ved det Tillykke med det

Ja det er møg irriterende :/ Og har også haft løbene bryster pga. p-pillerne efter jeg havde holdt pause for det.. Og det har jeg stadig lidt af tilbage ._. Men nej vi går først igang når vi rammer marts/april da jeg skal have d. sidste hpv vaccine i februar Men grunden til at jeg smider p-pillerne nu er fordi sidst jeg holdte en pause fra p-piller så gik der 3 måneder før jeg fik en blødning igen ud over den der blødning der er lige efter sidste p-pille Så vi stopper her d. 28 så min krop får nogle måneder til lige at finde en cyklus igen

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Church

Chel1992 skriver:

Jamen så er der jo to gode ting ved det Tillykke med det

Ja det er møg irriterende :/ Og har også haft løbene bryster pga. p-pillerne efter jeg havde holdt pause for det.. Og det har jeg stadig lidt af tilbage ._. Men nej vi går først igang når vi rammer marts/april da jeg skal have d. sidste hpv vaccine i februar Men grunden til at jeg smider p-pillerne nu er fordi sidst jeg holdte en pause fra p-piller så gik der 3 måneder før jeg fik en blødning igen ud over den der blødning der er lige efter sidste p-pille Så vi stopper her d. 28 så min krop får nogle måneder til lige at finde en cyklus igen

Det synes jeg der lyder som en rigtig fornuftig ide Og smart at du når at få HPV-vaccinen inden i går igang. Jeg satser på at jeg når det til sommer.
Tror også kroppen har godt af, lige at vende sig af med alle hormonerne. 

Så kan vi jo begge to glæde os til marts næste år

Anmeld

14. oktober 2012

mpr

Miss Church skriver:

Det synes jeg der lyder som en rigtig fornuftig ide Og smart at du når at få HPV-vaccinen inden i går igang. Jeg satser på at jeg når det til sommer.
Tror også kroppen har godt af, lige at vende sig af med alle hormonerne. 

Så kan vi jo begge to glæde os til marts næste år

Det var også det jeg tænkte og så jeg ikke går og bilder mig selv en masse ind hvis jeg går uden mens i 3 måneder Det kan jeg nemlig huske fra da jeg havde pausen sidst der var det virkelig alt der fyldte i de 3 måneder fordi jeg kunne ikke forstå hvorfor der intet skete :p Plus så tror jeg på at det er godt for min krop ikke at have alle mulige unødige homoner i kroppen når jeg skal forsøge at blive gravid til den tid

Men ja det var da jeg startede på hpv sprøjten at vi aftalte hvornår vi så gik igang Fordi så havde vi ligesom et halvt år hvor vi ikke måtte gå i gang

Uhh ja tillykke med graviditeten Så har vi begge noget stort at se frem til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.