Hvilken madkasse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

klmf

Kort sagt:

Hvilken madkasse har I til jeres børnehavebarn?

Hvor mange rum skal der være for at det fungerer med snacks osv.?

Skal de have drikkedunk med??

andre gode tips?

Hilsen moren til det kommende børnehavebarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

serinasmor

Kort sagt:

Hvilken madkasse har I til jeres børnehavebarn?

Hvor mange rum skal der være for at det fungerer med snacks osv.?

Skal de have drikkedunk med??

andre gode tips?

Hilsen moren til det kommende børnehavebarn

Serina har en med prinsesser købt i kvickly .. der er 1 rum og hun kan nemt selv åbne den .. grøntsagerne pakker jeg ind i sølvpapir .. ikke det mest miljøvenlige .. men det fungerer for os og hun kan selv pakke den lille pakke op hver dag .. jeg har overvejet om det burde være madpakkepapir m. elastik .. men stoler ikke på hendes brug af elastikker endnu ..

Hun skal selv have drikkedunk med .. den er med cars/biler og købt i kvickly .. hun har selv valgt begge dele selv om man måske ikke skulle tro det

Begge dele kan gå i opvaskemaskinen ..

Det er vigtigt at du køber en drikkedunk der kan tåle opvaskemaskine .. også selvom i ikke har en sådan fin tjener hjemme hos jer .. på den måde er du nemlig sikker på at den kan tåle de høje temperaturer der skal til hver dag for at du er sikker på den ikke bliver en bakteriebombe ..

Serinas drikkedunk bliver vasket op i hånden med vand og sæbe hver dag .. og kommer med i opvaskemaskinen de dage denne kører

Anmeld

14. oktober 2012

klmf

serinasmor skriver:

Serina har en med prinsesser købt i kvickly .. der er 1 rum og hun kan nemt selv åbne den .. grøntsagerne pakker jeg ind i sølvpapir .. ikke det mest miljøvenlige .. men det fungerer for os og hun kan selv pakke den lille pakke op hver dag .. jeg har overvejet om det burde være madpakkepapir m. elastik .. men stoler ikke på hendes brug af elastikker endnu ..

Hun skal selv have drikkedunk med .. den er med cars/biler og købt i kvickly .. hun har selv valgt begge dele selv om man måske ikke skulle tro det

Begge dele kan gå i opvaskemaskinen ..

Det er vigtigt at du køber en drikkedunk der kan tåle opvaskemaskine .. også selvom i ikke har en sådan fin tjener hjemme hos jer .. på den måde er du nemlig sikker på at den kan tåle de høje temperaturer der skal til hver dag for at du er sikker på den ikke bliver en bakteriebombe ..

Serinas drikkedunk bliver vasket op i hånden med vand og sæbe hver dag .. og kommer med i opvaskemaskinen de dage denne kører

Hmmm, kan godt være det er nok med et rum. Har bare hørt flere snakke om, at det er et must at den er rum-opdelt....

Anmeld

15. oktober 2012

Stumpen

Vi har nok noget der ligner 4 pr barn herhjemme..

en aflang med et stort hul i midten og 4 små i siderne.. Ganske genial, men svær at åbne - ved de laves med bamse og kylling samt kaj og andrea.

så har de en fra givskud - en firkantet med et rum og nem at åbne.

de har en fra lalandia også aflang og okay nem at åbne

den store har endnu en firkantet nem at åbne fra cars og den lille har endnu en lidt mindre fra lalandia som er nem at åbne..

så alt efter hvad de skal have med, så bestemmer jeg madpakke..

jeg kan anbefale dig at købe dem med et indlæg i - så kan du tage 2-3 muffinsforme og klippe til og lægge i bunden med snack og så indlægget over med rugbrød på... De sælges med smølfer, prinsesser, cars osv..

Anmeld

15. oktober 2012

Maja88

du kan få en super smart en på apoteket med 1 stort rum og så 3 eller 4 i låget.m den er nem at åbne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.