Knibeøvelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Anonym trådstarter

jeg skal i gang med knibeøvelser. Lægen var ikke til

meget hjælp... Hvordan laver man dem så man er sikker på at man gør det rigtig? Jeg er ik så meget for at stikke en finger op (ja ved godt a det lyder mærkeligt..)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

meget hjælp... Hvordan laver man dem så man er sikker på at man gør det rigtig? Jeg er ik så meget for at stikke en finger op (ja ved godt a det lyder mærkeligt..)

her har du en god guide ... http://www.fitnessogsundhed.dk/gravid/baekkenbunds ovelser-sadan-traener-du-baekkenbund/

og når du så først er kommet igang kan du sætte "alarmen" til at køre her på baby.dk så du husker det .. dette gøres her https://www.baby.dk/Users/ControlPanel.aspx

Anmeld

14. oktober 2012

Kamulla

du kan også mærke på mellemkødet om du kan mærke der sker en sammentrækning... men jeg gik til fys efter min fødsel .. med min bækkenbund (grundet svære komplikationer) og hun stak altså 2 fingre op samt mærkede på min mave mens jeg skulle knibe til... 

Anmeld

14. oktober 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

Sjovt når man lige læser dit indlæg, tænkte jeg "Hov, det har jeg da glemt idag!, så gjorde det lige! - Meeeen, en god fingerregl er at du spænder sammen altså lad som om du skal klemme en bold med numsen, hvis du forstår? 

Ellers kan det være en god hjælp at "klippe" tissetåren over når man tisser... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.