Update på " Ikke mælk nok ???! "

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

mybaby-girl

Ja, så er vi på flaske fra i nat (natten mellem lørdag og søndag)

Vi har været på d-dråber siden torsdag og faktisk siden torsdag er det begyndt at gå ned af bakken med amningen ...

Og i morges valgte jeg at pumpe ud efter at have kæmpet med ham om at sutte ved mit bryst, og jeg kunne ikke få mere ud end en 1 cm i en flaske

Så nu er det officelt at vi er på flasken ...

Kunne jeg hellere ikk med den første - endte også på ca 4 uger ..

Tak fordi I gad og læse med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

anynom

mybaby-girl skriver:

Vi har været på d-dråber siden torsdag og faktisk siden torsdag er det begyndt at gå ned af bakken med amningen ...

Og i morges valgte jeg at pumpe ud efter at have kæmpet med ham om at sutte ved mit bryst, og jeg kunne ikke få mere ud end en 1 cm i en flaske

Anmeld

14. oktober 2012

Janni.

Kan fornemme du har kæmpet for det,  for dét. 

Så hellere en tilfreds baby på flaske end en utilfreds baby 

Anmeld

14. oktober 2012

Deaktiveret profil

mybaby-girl skriver:

Jeg forstår fuldt ud dine følelser, jeg har måtte stoppe amning efter blot en uge, jeg kunne kun få blod og betændelse ud til sidst, så vi måtte skifte til flaske, til min store fortrydelse! - Men jeg kunne ikke bære at se mit barn ikke blev mæt, og blev frarådet at give bryst når der kom så meget blod med ud! - Jeg er ked af jeg ikke kan give mit barn, den tryghed osv der følger med amning! - Men som en kær veninde sagde til mig, Kærlighed sidder ikke i babs og nutte, men derimod i den kærlighed man dagligt giver sit barn!

Anmeld

14. oktober 2012

Mother-love

nu har jeg ikke læst din første tråd. men en krammer får du. jeg stod selv i det dillema at jeg ikke havde nok til isabella. så da hun var 3 uger røg hun også på flaske efter jeg havde haft en ulykkelig baby næsten 24/7 i 2,5 uge. fra da hun fik den første flaske var der intet og hun sov hele natten og jeg kunne få lov til at sove. jeg var tudefærdig.

jeg ville så gerne have ammet og var rigtig lang tid om at acceptere at hun var kommet over på flaske. men har man ikke nok skal man altså ikke blive ved. min sp sagde også at en god mor altså ikke sidder i brysterne.

Anmeld

15. oktober 2012

mybaby-girl

michelledam skriver:

nu har jeg ikke læst din første tråd. men en krammer får du. jeg stod selv i det dillema at jeg ikke havde nok til isabella. så da hun var 3 uger røg hun også på flaske efter jeg havde haft en ulykkelig baby næsten 24/7 i 2,5 uge. fra da hun fik den første flaske var der intet og hun sov hele natten og jeg kunne få lov til at sove. jeg var tudefærdig.

jeg ville så gerne have ammet og var rigtig lang tid om at acceptere at hun var kommet over på flaske. men har man ikke nok skal man altså ikke blive ved. min sp sagde også at en god mor altså ikke sidder i brysterne.

Tak og kan forstå der er mange flere end os der har de problemer ..

Tro også lidt at det bliver lidt svært til at starte med at kunne accpeterer det, da dem i mine mødregruppe ammer alle sammen

Men jaa som sagt så hellere end baby der er glad og tilfreds

Anmeld

15. oktober 2012

mybaby-girl

Freyasmor skriver:

Jeg forstår fuldt ud dine følelser, jeg har måtte stoppe amning efter blot en uge, jeg kunne kun få blod og betændelse ud til sidst, så vi måtte skifte til flaske, til min store fortrydelse! - Men jeg kunne ikke bære at se mit barn ikke blev mæt, og blev frarådet at give bryst når der kom så meget blod med ud! - Jeg er ked af jeg ikke kan give mit barn, den tryghed osv der følger med amning! - Men som en kær veninde sagde til mig, Kærlighed sidder ikke i babs og nutte, men derimod i den kærlighed man dagligt giver sit barn!

Mange tak

det bliver lidt svært at accepterer til at starte med da dem i mødregruppen ammer alle sammen og vi er 5 i alt

Anmeld

15. oktober 2012

mybaby-girl

Janni. skriver:

Kan fornemme du har kæmpet for det,  for dét. 

Så hellere en tilfreds baby på flaske end en utilfreds baby 

Jaa det siger jeg også selvom det kan være lidt svært at accepterer ...

Anmeld

15. oktober 2012

Deaktiveret profil

mybaby-girl skriver:

Mange tak

det bliver lidt svært at accepterer til at starte med da dem i mødregruppen ammer alle sammen og vi er 5 i alt

Det kan jeg godt forstå, jeg starter i mødregruppe første gang på onsdag, jeg er også lidt spændt på at se/ høre om der kommer negative udtalelser vedrørende at jeg heller ikke ammer mere, har kun indtil videre mødt uforstående folk, som ikke kan forstå hvorfor jeg ikke ammer, og det er altså frustrerende! 

Anmeld

15. oktober 2012

Janni.

mybaby-girl skriver:

Jaa det siger jeg også selvom det kan være lidt svært at accepterer ...

Jeg kender følelsen. Jeg opgav da Silas var 8 uger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.