Børnepenge og nyt konto nr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.265 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej. Min kæreste og jeg har fået fælles konto, men hvad gør men med hensyn til børnepenge? Går de automatisk ind på denne konto? Eller skal jeg kontakte dem, der har med det ar gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hej. Min kæreste og jeg har fået fælles konto, men hvad gør men med hensyn til børnepenge? Går de automatisk ind på denne konto? Eller skal jeg kontakte dem, der har med det ar gøre?

De går ind på din nem konto.

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

De går ind på din nem konto.

Ja det ved jeg.. Men den nenkonto, som min kæreste har bliver også min.. Bliver det automatisk indberetiget?

Anmeld

14. oktober 2012

henh01

I får begge Jeres nem konto på samme konto. Sådan børnepenge, din løn og andet der kommer på din nem konto også går ind på jeres nye fælles

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

I får begge Jeres nem konto på samme konto. Sådan børnepenge, din løn og andet der kommer på din nem konto også går ind på jeres nye fælles

Okay tak  

Anmeld

14. oktober 2012

An&Jo

Anonym skriver:

du skal ringe ned i banken og være 100% sikker på at din nye konto er sat som din nemkonto, for ellers får du ingen penge før det er bragt iorden, og det gælder både løn, børnepenge og hvad der ellers kommer..

Jeg fik selv lagt min konto sammen med kærestens her i sommers, og ja det betød altså lidt besvær fordi banken ikke havde fået den oprettet som min nemkonto, og derfor måtte vi vente yderligere på både børnefamilieydelse, børnebidrag fra min søns far og min su..

SÅ ringe lige til dem imorgen ikke..

Anmeld

14. oktober 2012

Tanja Hedelund Jensen

Udbetaling Danmak får automatisk din nye kontonummer. Det er altsammen bundet op på dit Cpr. Men det kan godt ske at der bliver lidt vrøvl til udbetalingen til denne gang, da det kommer an på hvornår banken har oprettet kontoen som din nemkonto vs. hvor børnepenge systemet har haft "kørsel", hentet oplysninger. mener at det plejer at være først på månden det gør det.

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

du skal ringe ned i banken og være 100% sikker på at din nye konto er sat som din nemkonto, for ellers får du ingen penge før det er bragt iorden, og det gælder både løn, børnepenge og hvad der ellers kommer..

Jeg fik selv lagt min konto sammen med kærestens her i sommers, og ja det betød altså lidt besvær fordi banken ikke havde fået den oprettet som min nemkonto, og derfor måtte vi vente yderligere på både børnefamilieydelse, børnebidrag fra min søns far og min su..

SÅ ringe lige til dem imorgen ikke..

Okay tusind tak for det.. Tror lige jeg ringer i morgen

Anmeld

14. oktober 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Okay tusind tak for det.. Tror lige jeg ringer i morgen

Så lidt.. Ved bare hvor meget bøvl der kom ud af det ved mig dengang fordi banken havde glemt den lille detalje..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.