Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
myr81 skriver: Min skat. Håber I får en god mission og at alle vender hjem med gode oplevelser og uden men.For fanden hvor er her tomt allerede.
Min skat. Håber I får en god mission og at alle vender hjem med gode oplevelser og uden men.For fanden hvor er her tomt allerede.
Puha , føler med dig, min kæreste skal udsendes i januar, han skal være væk i 6 måneder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MinBabyOscar <3 skriver: Puha , føler med dig, min kæreste skal udsendes i januar, han skal være væk i 6 måneder
Freyasmor skriver: Puha.. Godt det ikke er min mand.. ;-) håber tiden går hurtigt for din skyld, vores kammerat er også taget afsted Idag.. ;-)
Puha.. Godt det ikke er min mand.. ;-) håber tiden går hurtigt for din skyld, vores kammerat er også taget afsted Idag.. ;-)
Cosmo&Maia skriver: Kender dine følelser alt for godt.. Min far skal udsendes i 10 måneder :/ Så en kæmpe herfra
Kender dine følelser alt for godt.. Min far skal udsendes i 10 måneder :/
Så en kæmpe herfra
Viventerdig skriver:
Storms-Mor skriver: Hvor r han ?
Hvor r han ?
myr81 skriver: Puha ja det er lang tid skal han til Afghanistan så?
Puha ja det er lang tid skal han til Afghanistan så?
Ja det skal han :/
er bare lykkelig over at han er transport og ikk kamptrop, så er jeg lidt mere tryg
MinBabyOscar <3 skriver: Ja det skal han :/ er bare lykkelig over at han er transport og ikk kamptrop, så er jeg lidt mere tryg
BabyWish2012 <3 skriver:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128