Lagersalg og baby på 6,5 måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

christinak

Hej Piger

vil lige hører jeres mening.

vi kommer fra Esbjerg og vil rigtig gerne til katvig lagersalg i Herning

den 26 oktober og jeg vil tage min søn med, men er det smart?

jeg har aldrig været til lagersalg før og ved ikke hvordan det foregår, men jeg kan ikke malke ud til ham og han vil ikke spise mme, så han er med mig næsten over alt, ved bare ikke om jeg helt skal lade være med at tage afsted? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

2babygirls

christinak skriver:

Hej Piger

jeg har aldrig været til lagersalg før og ved ikke hvordan det foregår, men jeg kan ikke malke ud til ham og han vil ikke spise mme, så han er med mig næsten over alt, ved bare ikke om jeg helt skal lade være med at tage afsted? 

Nu har jeg været til en del lagersalg, og tænkt stakkels baby 1000 gange. Så jeg ville ikke gøre det.
Da katvig holdte det her i århus var køen enorm og jeg så bare mange babyer hænge i bæreseler og være helt vildt kede af det.

Anmeld

14. oktober 2012

smokin

Må erklære mig enig - jeg synes ikke lagersalg er for små børn (faktisk slet ikke for børn) al den ventetid, skøre kællinger der skubber og maser for at få lige netop DEN bluse (!!!) stakkels børn....

Anmeld

14. oktober 2012

LSM

christinak skriver:

Hej Piger

Jeg havde min søn med i bæresele til katvig lagersalg i århus, kom lige da det åbnede, der var det ikke så galt igen med mennesker, men det blev det hurtigt. Han sov gennem det hele.

Da der var katig lagersalg i foråret kom jeg ved 13 tiden og der var mega lang kø bare for at komme ind og kigge, kørte hjem og kom igen lige inden de lukkede og der var næsten ingen menesker, så jeg ville klart anbefale at tage derhen ikke så lang tid inden de lukker hvis du skal hav din søn med

Anmeld

14. oktober 2012

MamaJakob

Hvis du udstyrer dig selv med en bæresele, en fyldt pusletaske og masser af tålmodighed og indre ro, mener jeg også godt, du kan tage din søn med - netop fordi han ikke er ældre (begik den fejl tage tage min søn på 20 mdr. med til lagersalget i Kbh - han var ikke til at styre på 10 tønder land, og det var SUPER stressende )

Det kan godt være, at der er fyldt med masende hystader med rundsave på albuerne, men hvis din egen indstilling til det er afslappet, og du kan se ud over stresset og ta' den med ro, så tror jeg I kan få en hyggelig tur ud af det. Og skal jeg være helt ærlig, så synes jeg nu sjældent hysteriet er så slemt, når det kommer til stykket 

Anmeld

15. oktober 2012

christinak

Hej alle sammen

tak fordi i tog jer tid til at svare jeg overvejer stadig om jeg skal afsted, min mor har tilbudt at tage med så jeg tænker over det, det er også lang tid for en baby i autostol alligevel 2 timer sammenlagt.

Er der nogle der ved om man må have klapvogn med? 

Anmeld

15. oktober 2012

Moar2011

christinak skriver:

Hej Piger

Det kan gå voldsomt til - til de lagersalg ..
Men ville nok tag ham i en bæresele inden i ska ind (ved ikk hvor stort lokalet er)

Anmeld

15. oktober 2012

Moar2011

LSM skriver:

Jeg havde min søn med i bæresele til katvig lagersalg i århus, kom lige da det åbnede, der var det ikke så galt igen med mennesker, men det blev det hurtigt. Han sov gennem det hele.

Da der var katig lagersalg i foråret kom jeg ved 13 tiden og der var mega lang kø bare for at komme ind og kigge, kørte hjem og kom igen lige inden de lukkede og der var næsten ingen menesker, så jeg ville klart anbefale at tage derhen ikke så lang tid inden de lukker hvis du skal hav din søn med

Har det været i århus

Anmeld

15. oktober 2012

An&Jo

christinak skriver:

Hej Piger

For det første må du jo slet ikke have en barnevogn eller klapvogn med ind..

for det andet så går folk helt amok til sådanne lagersalg, og river til sig osv, så ville slet ikke byde et barn at tage det med, det bliver kun forvirret af det og det kan ende med en meget ked baby..

Anmeld

15. oktober 2012

ekebiv

christinak skriver:

Hej alle sammen

tak fordi i tog jer tid til at svare jeg overvejer stadig om jeg skal afsted, min mor har tilbudt at tage med så jeg tænker over det, det er også lang tid for en baby i autostol alligevel 2 timer sammenlagt.

Er der nogle der ved om man må have klapvogn med? 

For din søns skyld så lad din mor passe ham udenfor, jeg synes det er SÅ synd for de unger der bliver slæbt med ind til en flok gale kvinder :-) jeg æææææælsker selv lagersalg men har aldrig taget mine børn med, hvis ikke de ku blive hjemme ved far er jeg ikke taget afsted. Jeg må nok også med skam erkende at jeg er en af dem der synes at vogne bare ikke hører til på lagersalg, sorry men det er SÅ belastende med så mange mennesker og lidt plads og det hele så bliver spærret af en mødregruppe med hver sin vogn :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.