2 positive urin-teste hjemme og 1 negativ blodprøve hos læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.796 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Anonym trådstarter

hej alle sammen jeg er ny herinde.....

ville lige fortælle min historie jeg har været gift i 1 år og 2 mdr,  mig og min mand, vil rigtig gerne have et barn sammen, også har vi selvfølige, prøvet i et stykke tid, men uden held desværre. Lægen har henvendt os til en  Fertilitets klinik, også sagde de på klinikken. at jeg skulle have en ovitrille sprøjte, som giver en større chance få gravidte,t så tog jeg sprøjten også sagde de, at 14 efter sprøjten skulle jeg få taget en blodprøve hos lægen, men selvfølige så kunne jeg ikke vente, så jeg tog 2 hjemme teste, et par dage før de 14 dage var gået,  på de 2 urin teste viste de svaget positiv, og på 14 dagen tog jeg til lægen, da jeg fik taget blodprøven var den negativ, men det kan jeg, simpelthen ikke forstå, fordi jeg har rigtig ømme bryster, og ondt i underlivet, er hele tiden træt, har lidt halsbrand også hård mave, kan næsten ikke holde mig vågen, og går meget mere på toilet end jeg plejer.

Mit spørgesmål er, tror i at jeg aligevel kan være gravid, selv om at blodprøven var negativ hos lægen????

i dag er det 15 dage siden jeg fik sprøjten, kan det være, jeg skal vente lidt endu, også tage en ny blodprøve om et stykke tid????

eller kan kan det være, ovitrillen ikke er ude af min krop, men som jeg ved  bliver ovitrille i kroppen i 7- 10 dage, men er ikke sikker 

hvad tror i????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

anna111

Profilbillede for anna111

hej jeg er desværre en af de uheldige der fik en spon abort igår 

og i starten af min gravilitet var strejen oss svag men lægen sage til mig igår at at vis man kan se to strejer svag eller tydelig er man gravid og det kan jo være at hcg  i dit blod bare ikke er højt nok til at kunne måles endnu det er vis noget med man skal være i 9 uge før det kan måles rigtigt 

håber det kan hjælpe mvh anna 

Anmeld

14. oktober 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

hej alle sammen jeg er ny herinde.....

ville lige fortælle min historie jeg har været gift i 1 år og 2 mdr,  mig og min mand, vil rigtig gerne have et barn sammen, også har vi selvfølige, prøvet i et stykke tid, men uden held desværre. Lægen har henvendt os til en  Fertilitets klinik, også sagde de på klinikken. at jeg skulle have en ovitrille sprøjte, som giver en større chance få gravidte,t så tog jeg sprøjten også sagde de, at 14 efter sprøjten skulle jeg få taget en blodprøve hos lægen, men selvfølige så kunne jeg ikke vente, så jeg tog 2 hjemme teste, et par dage før de 14 dage var gået,  på de 2 urin teste viste de svaget positiv, og på 14 dagen tog jeg til lægen, da jeg fik taget blodprøven var den negativ, men det kan jeg, simpelthen ikke forstå, fordi jeg har rigtig ømme bryster, og ondt i underlivet, er hele tiden træt, har lidt halsbrand også hård mave, kan næsten ikke holde mig vågen, og går meget mere på toilet end jeg plejer.

Mit spørgesmål er, tror i at jeg aligevel kan være gravid, selv om at blodprøven var negativ hos lægen????

i dag er det 15 dage siden jeg fik sprøjten, kan det være, jeg skal vente lidt endu, også tage en ny blodprøve om et stykke tid????

eller kan kan det være, ovitrillen ikke er ude af min krop, men som jeg ved  bliver ovitrille i kroppen i 7- 10 dage, men er ikke sikker 

hvad tror i????

Når du får ovitrelle må du ikke teste før efter 14 dage, da der er et stof deri som giver en positiv test. Det burde læge også have fortalt dig.

Ved ikke om du er gravid, men en blodprøve er jo sådan set det mest sikre at få og giver et langt mere korrekt svar en en graviditetstest, da en blodprøve kan måle langt lavere hcg.

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mange tak for svarne i 2.

hej Anna er virkelig ked af, du aborterede igår  håber du kommer over det, selv om det er svært. håber snart det lykkedes dig at blive gravid igen 

Anmeld

14. oktober 2012

Nessie

Jeg tror at det er blodprøven der har givet det rigtige svar.
Den er som tidligere nævnt, mere sikker end en hjemmetest.

Ovitrellen kan sagtens give de symptomer du beskriver, og så kan du jo også have været kortvarigt gravid (en biokemisk graviditet).

HVis du er i tvivl, så vent nogle dage, og tag en ny test

Held og lykke til jer

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mange tak for dit svar Nessie  hvis ikke det lykkedes denne gang, håber jeg det lykkedes næste gang, mere kan jeg vist ikke sige  

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

hej alle sammen, ville lige fortælle at, jeg har taget en gravidtets-test idag og den viste positiv så det var ikke, ovitrille sprøjtens bevirkninger der viste det

Anmeld

22. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Selv om du står med en positiv test idag,har det stadig været ovitrellen,den anden test har reageret på,når din blodprøve var negativ,for andet kan ikke lade sig gøre. 

Men jeg ville gå til lægen igen,og få taget 2 blodprøver med 48 timers mellemrum,for det virker meget mærkeligt,at der ikke var noget HCG i dit blod 14 dage efter ÆL,men at du i dag står med en positiv test,hilket godt kunne tyde,på et lavt HCG tal.

Tillykke med den positive test.

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

hej mea mange tak. Jeg har også tænkt mig at, tage til lægen, men denne her gang, er jeg sikker på at testen er rigtig, fordi stregerne er helt tydelige, og jeg har også gravidtets symptomer 

Anmeld

22. oktober 2012

M (:

Anonym skriver:

hej alle sammen, ville lige fortælle at, jeg har taget en gravidtets-test idag og den viste positiv så det var ikke, ovitrille sprøjtens bevirkninger der viste det

Stort tillykke med l l 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.