hej alle sammen jeg er ny herinde.....
ville lige fortælle min historie jeg har været gift i 1 år og 2 mdr, mig og min mand, vil rigtig gerne have et barn sammen, også har vi selvfølige, prøvet i et stykke tid, men uden held desværre. Lægen har henvendt os til en Fertilitets klinik, også sagde de på klinikken. at jeg skulle have en ovitrille sprøjte, som giver en større chance få gravidte,t så tog jeg sprøjten også sagde de, at 14 efter sprøjten skulle jeg få taget en blodprøve hos lægen, men selvfølige så kunne jeg ikke vente, så jeg tog 2 hjemme teste, et par dage før de 14 dage var gået, på de 2 urin teste viste de svaget positiv, og på 14 dagen tog jeg til lægen, da jeg fik taget blodprøven var den negativ, men det kan jeg, simpelthen ikke forstå, fordi jeg har rigtig ømme bryster, og ondt i underlivet, er hele tiden træt, har lidt halsbrand også hård mave, kan næsten ikke holde mig vågen, og går meget mere på toilet end jeg plejer.
Mit spørgesmål er, tror i at jeg aligevel kan være gravid, selv om at blodprøven var negativ hos lægen????
i dag er det 15 dage siden jeg fik sprøjten, kan det være, jeg skal vente lidt endu, også tage en ny blodprøve om et stykke tid????
eller kan kan det være, ovitrillen ikke er ude af min krop, men som jeg ved bliver ovitrille i kroppen i 7- 10 dage, men er ikke sikker
hvad tror i????

Anmeld