Uret skal stilles, hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Muhmi

Iiih jeg synes jeg kigger og kigger på forskellige sider...

Nå, men jeg prøver at finde ud af hvilken dag vi i år skal stille uret tilbage... Nogle der ved det?

Og bare sådan for sjovs skyld for at debatten ikke bare skal dø efter et svar...

Hvad synes du så om det der med at stille det frem og tilbage??

Er det smart? Irriterende? Noget helt andet??

Ville du gerne være foruden eller synes du bare det er én af de sjove ting man skal hvert halve år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Nå, men jeg prøver at finde ud af hvilken dag vi i år skal stille uret tilbage... Nogle der ved det?

Og bare sådan for sjovs skyld for at debatten ikke bare skal dø efter et svar...

Ville du gerne være foruden eller synes du bare det er én af de sjove ting man skal hvert halve år?

natten til d. 28/10 skal uret stilles en time TILBAGE - og jeg synes det er meega irritrende at urene skal stilles i tide og utide, hvorfor er det danmark gør det? spild af tid

Anmeld

14. oktober 2012

B&J

det er her den 28 okt.

jeg ved ikke helt hvad jeg syntes, syntes det er træls når man står op og det hele er mærkt når man skal afsted om morgen er alt mørkt så bliver man altså mere træt

forhold til om sommeren der er lyst varm og dejligt

men uden tvivl efter daniel mening må der gerne snart komme sne

Anmeld

14. oktober 2012

SussieThyssen

Muhmi skriver:

Så vidt jeg ved er det først den sidste weekend i oktober
Men jeg er aldrig sikker..hehe.

Tjaa...dengang børnene var små var det død irriterende, fordi ungerne kom ud af deres rytme, men ellers er jeg ret ligeglad.
Et eller andet sted synes jeg det er fedt at man har en times længere lys om sommeren, men for mig kunne de lige så godt afskaffe det. Da jeg ikke rigtigt kan se noget formål med det ellers.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. oktober 2012

SussieThyssen

FrkZier skriver:

natten til d. 28/10 skal uret stilles en time TILBAGE - og jeg synes det er meega irritrende at urene skal stilles i tide og utide, hvorfor er det danmark gør det? spild af tid

Det gør de i det meste af EU pga. udnyttelse af lyset og dermed er det energibesparende...siger de kloge hoveder.

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

SussieThyssen skriver:

Det gør de i det meste af EU pga. udnyttelse af lyset og dermed er det energibesparende...siger de kloge hoveder.

det skaber bare så meget unødig forvirring synes jeg, folk der kommer forsent og for tidligt på arbejde - og fx der hvor jeg arbejder er lyset styret af en timer, og det går altid galt med lyset der ved sommer/vinter tid

nemmere bare at køre det ud i et synes jeg

Anmeld

14. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Synes faktisk det er noget mærkeligt noget!

Anmeld

14. oktober 2012

SussieThyssen

FrkZier skriver:

det skaber bare så meget unødig forvirring synes jeg, folk der kommer forsent og for tidligt på arbejde - og fx der hvor jeg arbejder er lyset styret af en timer, og det går altid galt med lyset der ved sommer/vinter tid

nemmere bare at køre det ud i et synes jeg

Helt enig....men det mest irriterende er, at ungerne kommer ud af deres rytme, når de er små 

Anmeld

14. oktober 2012

Muhmi

FrkZier skriver:

Taaark skal du have

Ja jeg synes også det er lidt irriterende... Har ikke rigtig prøvet at Silas er kommet ud af hans rytme pga. det endnu... I hvert fald ikke noget der har været bemærkelsesværdigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.