læst over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.493 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Den er her læst over tid, hvad ville i tænke hvis i så den???

Jeg er klar over det er valmed og kender til de falske streger der kan forekomme.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Det er et dårligt billede kan jeg se så jeg prøver igen i et større format.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2012

Emily2012<3

Anonym skriver:

Det er et dårligt billede kan jeg se så jeg prøver igen i et større format.

Hvor længe efter blev den positiv?

Den ser da ud til at være positiv..

Men vent en dag eller to og tag en ny, så burde den være mere tydelig hvis den ER positiv..

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Kat

Jeg ville sige positiv, men jeg har så også kun haft gode oplevelser med Valmed.

Måske er der andre, der kan sige noget andet.

Hvor lang tid lå den, før streg nr. 2 kom frem?

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

i hvert fald over tyve minutter, for jeg tog min datter op af sin lur og ammede hende. Og nej, jeg burde ikke være gravid da vi har brugt prævention efter fødslen for 5 mdr siden. Men har heller ikke haft min mens siden fødslen og jeg er lige startet på mini PE for en uge siden. 

Så den burde sådan set være falsk for den anden test blev ikke positiv selv efter en halv time, men 7 dage senere blev den her det da jeg tog den sidste i pakken.

Så som udgangspunkt må den være falsk, men synes den er ret flot i farven osv af en falsk test at være. På den anden side tager jeg nok lige en ekstra en af dagene for skulle skaden være sket, så skal jeg jo stoppe med pillerne igen

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Den er her læst over tid, hvad ville i tænke hvis i så den???

Jeg er klar over det er valmed og kender til de falske streger der kan forekomme.

hvis den er læst over tid, er den ugyldig og du kan ikke regne med den er positiv.

tag hellere en ny imorgen tidlig eller om et par dage

Anmeld

14. oktober 2012

smokin

FrkZier skriver:

hvis den er læst over tid, er den ugyldig og du kan ikke regne med den er positiv.

Mine test blev alle læst over tid denne gang... Så det passer ikke altid men som hovedregel ja! 

Anmeld

14. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Jeg har prøvet en valmed test fik TYDELIG lyserød teststreg efter en times tid. Men den var NEGATIV.

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Den burde også være heeelt negativ, for vi har j brugt kondomer:-9

Men måske også bare for at vide at falske streger nemt kan opstå læst ver tid, og er meget svære at skelne fra de RIGTIGE streger.

På mit billede kan i jo se de ligner hinanden, hvor den ene er fra min datter, taget før tid og den anden fra nu:-)

Så jeg kan godt forstå folk kan tro deres streger er rigtige når de nu kan ligne hinanden så meget:-)

Anmeld

15. oktober 2012

M&N

FrkZier skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.