Termostøvler???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

mor2100kbh

I dag fik min datter så sine vinterstøvler på for første gang da jeg syntes hun havde lidt kolde fødder igår...meeeen så kom jeg ko til at tænke på hvor beskidte (de er læder) de ville blive hvis de kom en tur ud på legepladsen i denne slags vejr i børnehaven.
Og derfor begyndte jeg at overveje om jeg skulle smutte ud og købe et par termostøvler.

Har dog læst en masse "negativt" og dem på nettet og er derfor lidt i tvivl.
De ville kun skulle bruges i den +- time om dagen de er på legeplads i børnehaven. Hvis de skal på tur eller andet ville hun få sine vinterstøvler på. 

Alternativt har hun jo sine gummistøvler hvor hun måske bare kunne få et par uldsokker på når hun brugte dem.

Men hvad syntes i????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Nettemor

Altså for mig er thermostøvler 'bare' gummi støvle med for. Så hvis man kan have med at gøre at de har gummistøvler så hvorfor ikke også thermostøvler

Sebastian har thermostøvler til hvor han normalt har gummistøvler og så har han vinterstøvler til hvor han normalt bruger gummi sko

Anmeld

14. oktober 2012

L&V

enligmorkbh skriver:

I dag fik min datter så sine vinterstøvler på for første gang da jeg syntes hun havde lidt kolde fødder igår...meeeen så kom jeg ko til at tænke på hvor beskidte (de er læder) de ville blive hvis de kom en tur ud på legepladsen i denne slags vejr i børnehaven.
Og derfor begyndte jeg at overveje om jeg skulle smutte ud og købe et par termostøvler.

Har dog læst en masse "negativt" og dem på nettet og er derfor lidt i tvivl.
De ville kun skulle bruges i den +- time om dagen de er på legeplads i børnehaven. Hvis de skal på tur eller andet ville hun få sine vinterstøvler på. 

Alternativt har hun jo sine gummistøvler hvor hun måske bare kunne få et par uldsokker på når hun brugte dem.

Men hvad syntes i????

Jeg syntes termostøvler er en rigtig fin ting her i overgangsydelsen perioden. Men tænker os lidt hvorfor købe vinterstøvler som ikke må blive beskidt.. Det bliver de jo os til vinter

Anmeld

14. oktober 2012

Maja88

jeg synes ikke om termoerne.. de r en krig om at tørre hvis der kommer vand nedi den.. som næsten ikke kan undgåes

Anmeld

14. oktober 2012

mor2100kbh

Nettemor skriver:

Altså for mig er thermostøvler 'bare' gummi støvle med for. Så hvis man kan have med at gøre at de har gummistøvler så hvorfor ikke også thermostøvler

Sebastian har thermostøvler til hvor han normalt har gummistøvler og så har han vinterstøvler til hvor han normalt bruger gummi sko

Ja den tankegang kan jeg godt følge

De er nok i de baner jeg tænker

Anmeld

14. oktober 2012

mor2100kbh

Månsson skriver:

Jeg syntes termostøvler er en rigtig fin ting her i overgangsydelsen perioden. Men tænker os lidt hvorfor købe vinterstøvler som ikke må blive beskidt.. Det bliver de jo os til vinter

Ja selvfølgelig må de da det, men syntes måske ikke de behøver at ligne "lort" efter én tur på legepladsen. De skulle jo gerne holde hele vinteren og ved af erfaring hvordan min datters læder sko hurtigt så ud så derfor vil jeg bare gerne passe lidt mere på disse.

Men de er da købt for at blive brugt. Ville måske bare gerne finde et alternativ til når hun skulle ud og lege i mudder og sand og regn og lign.

Anmeld

14. oktober 2012

mor2100kbh

Maja88 skriver:

jeg synes ikke om termoerne.. de r en krig om at tørre hvis der kommer vand nedi den.. som næsten ikke kan undgåes

Hmm, ja det havde jeg ikke lige tænkt på.

Så er det måske bare bedre med uldsokker i de alm gummistøvler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.