Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg går og venter på at jeg skal have taget blodprøve efter ægoplægning, og jeg kan ikke finde ud af hvornår jeg (ikke) kan forvente min mens. når de nu ude på klinikket har flyttet min ægløsning.. Mit spørgsmål er så, er det samme dag som jeg (ikke) kunne forvente den i følge min egen cyklus? eller er det rykket 2 dage frem, da de rykkede min ægløsning 2 dage frem??

Håber der er nogen der kan hjælpe mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

pussekat

Anonym skriver:

Jeg går og venter på at jeg skal have taget blodprøve efter ægoplægning, og jeg kan ikke finde ud af hvornår jeg (ikke) kan forvente min mens. når de nu ude på klinikket har flyttet min ægløsning.. Mit spørgsmål er så, er det samme dag som jeg (ikke) kunne forvente den i følge min egen cyklus? eller er det rykket 2 dage frem, da de rykkede min ægløsning 2 dage frem??

Håber der er nogen der kan hjælpe mig..

hejsa

du kan få dig mens nok dag før blodprøve men nok få det på dag for blodprøve men du kan også får den nok dag efter blodprøve håbet det være svar nok

og du kan tage en graviditestest dag før blodprøve for så kan du 100 % på du ikke her nok ægløsning ting i kroppe mere

og  det lykke for jer

Anmeld

14. oktober 2012

Nessie

Du skal regne med at det er 1 dage efter ÆO, ikke tænke over ÆL.

Fra den dag du skal have taget blodprøve kan du forvente (forhåbentlig ikke) at din mens kommer,  men den kan selvfølgelig også komme dagen før eller nogle dage efter.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.