Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eller kun på nettet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: Eller kun på nettet?
Magasin sælger også mærket.. Ihvertfald i København..
An&Jo skriver: det sælges også i butikker.. Nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men hvis det er i nærheden af Aalborg, så sælger olgas oldebørn det..
det sælges også i butikker.. Nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men hvis det er i nærheden af Aalborg, så sælger olgas oldebørn det..
Jeg bor i VestSjælland så tror Aalborg bliver en tand for langt væk.... Men tak.
Zette skriver: Jeg bor i VestSjælland så tror Aalborg bliver en tand for langt væk.... Men tak.
nattergalen skriver: Magasin sælger også mærket.. Ihvertfald i København..
Interessant - må straks se om de har søndagsåbent - tak
Øv når jeg kigger på magasins hjemmeside så fremgår mini A ture ikke af deres sortiment
Zette skriver: Interessant - må straks se om de har søndagsåbent - tak
selv tak
Og magasin på kgs nytorv har søndags åbent
God shoppelyst
nattergalen skriver: selv tak Og magasin på kgs nytorv har søndags åbent God shoppelyst
Men det fremgår ikke af deres sortiment
Zette skriver: Øv når jeg kigger på magasins hjemmeside så fremgår mini A ture ikke af deres sortiment
Var lige inde og tjekke.. Der er flere mærker der ikke fremgå.. Fx. hummel og Ej Sikke Lej som jeg begge har købt i magasin på kgs Nytorv.. Jeg vil spise min gamle hat på du ikke går forgæves..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128