Menu til kobberbryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.585 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

LLN

Vi har kobberbyllup til december og har valgt at holde fest for familie og venner og bliver omkring 40-50 mennesker.

Det skal ikke være den dyre omgang da vi også har en konfirmation til foråret hvor vi skal holde det "rigtig ude"

Vi har lejet et lokale vi kan være i, og overvejer nu om vi ikke selv kunne lave forret og dessert og så få hovedretten leveret (ikke kokken og jomfruen)

Kan i hjælpe med ideer til menuen. Gerne noget der kan laves dagen før da vi også skal dække bord på dagen (har dog familie til hjælp). Også til natmad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

TaAsJu

Hvad med og lave en buffet med noget kød, salat, frikkedeller, kartoffel salat og fløde kartofler.. Det hele kan laves i forvejen på nær kødet og skal bare varmes op.. Hotdog til nat mad.. Virkelig hyggeligt og rigtig nemt forret noget så simpelt som tun musse (staves) med laks. Og til dessert en lækker chokoladekage med is..

Anmeld

14. oktober 2012

LLN

Hvad med og lave en buffet med noget kød, salat, frikkedeller, kartoffel salat og fløde kartofler.. Det hele kan laves i forvejen på nær kødet og skal bare varmes op.. Hotdog til nat mad.. Virkelig hyggeligt og rigtig nemt forret noget så simpelt som tun musse (staves) med laks. Og til dessert en lækker chokoladekage med is..

Tak for svar. Jeg tror ogs at forretten bliver tunmousse med lakseroser og hjemmebagt flute. Jeg synes altid at jeg laver buffet så jeg er nok mere til en oksesteg med brun sovs, kartofler, perleløg, gulerødder og brocoli denne gang. Desserten kunne godt være en kage med is, men det er lige det med tiden til at  få det lavet på dagen når vi også skal dække borde og også gerne skulle være lidt friske til festen. har overvejet om det skulle være en islagkage fra hjemis, de har en med browniebund hvis ikke jeg vælger selv at lave nogle islagkager, de kan jo sagtens laves weekenden før

Anmeld

14. oktober 2012

LLN

op flere svar modtages med kyshånd.

Anmeld

14. oktober 2012

LLN

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.