Så ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

MyLove E

Jeg trænger bare til at komme ud med nogle ord.

De sidste par måneder, har det stået helt skidt til mellem manden og jeg. Vi snakker ikke rigtig sammen mere og når vi nok hakker vi på hinanden hele tiden. Vi er uenig med hinanden, og selvom vi ikke er ja så får vi det til at lyde som om vi ikke er enig.
Jeg ved ikke hvorfor.

Sex er ca en gang om måneden.. Der er heller ikke rigtig.nogle kys mere..

Jeg er HELT lost og meget ked. Jeg tror ikke vi holder til det her i længden

Endnu en tuder fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

tarkoflen

Tauf skriver:

De sidste par måneder, har det stået helt skidt til mellem manden og jeg. Vi snakker ikke rigtig sammen mere og når vi nok hakker vi på hinanden hele tiden. Vi er uenig med hinanden, og selvom vi ikke er ja så får vi det til at lyde som om vi ikke er enig.
Jeg ved ikke hvorfor.

Endnu en tuder fra mig

Øv hvor er de bare møj træls kan godt forstå du er ked af det!

Har l snakket om, hvad der er galt? Eller hvad der er gået galt? Det er da ikke til at holde ud hvis alt skal være en diskution! Men du skriver også at der stort set ikke er kys og nærhed for tiden, og det tror jeg kan få selv det stærkeste forhold til at krakelere! Det er så vigtigt, at man husker hinanden!

Kan l snakke om, hvad der går galt, og evt. forsøge at sørge for kram og kys? Jeg ved godt, at det i starten vil virke kunstigt, men måske man skal aftale, at man ikke tager afsted om morgene, kommer hjem om aftenen eller går i seng uden som minimum et kram og helst også et kys? Måske nærheden så lige så stille kan komme tilbage?

Jeg håber det bedste for jer!

Stort

Anmeld

14. oktober 2012

Dorthe1986

Tauf skriver:

Jeg ved ikke hvorfor.

Endnu en tuder fra mig

Har lyst til at sidde mig ned og tude sammen med dig, for ligesom du beskriver det, sådan er det også herhjemme

Men håber det bedste for jer

Anmeld

14. oktober 2012

MyLove E

tarkoflen skriver:

Øv hvor er de bare møj træls kan godt forstå du er ked af det!

Har l snakket om, hvad der er galt? Eller hvad der er gået galt? Det er da ikke til at holde ud hvis alt skal være en diskution! Men du skriver også at der stort set ikke er kys og nærhed for tiden, og det tror jeg kan få selv det stærkeste forhold til at krakelere! Det er så vigtigt, at man husker hinanden!

Kan l snakke om, hvad der går galt, og evt. forsøge at sørge for kram og kys? Jeg ved godt, at det i starten vil virke kunstigt, men måske man skal aftale, at man ikke tager afsted om morgene, kommer hjem om aftenen eller går i seng uden som minimum et kram og helst også et kys? Måske nærheden så lige så stille kan komme tilbage?

Jeg håber det bedste for jer!

Stort

Vi har prøvet at snakke om det men vi kan i finde ud af hvorfor vi gør som vi gør.
Det er også meget forvirret for det ene sekund er vi helt tossede med hinanden .Og næste sekund diskutere vil og små prikker til hinanden hele tiden.

Det er er ikke sådan at vi aldrig kysser og vi også den aftale du skriver om. Men vi er sådan nogen som altid har kysset helt vildt meget. Så derfor er det lidt hårdt..

Anmeld

14. oktober 2012

Janni.

Åh hvor jeg føler med dig søde. Vi har også været dér, er der stadig ind imellem, men det går bedre. Stille fremad.
Her prøver vi på at huske hinanden i dagligdagen. Det går sådan ok. Skriv endelig hvis du trænger til at snakke.

Føler med dig.

Anmeld

14. oktober 2012

MyLove E

Janni. skriver:

Åh hvor jeg føler med dig søde. Vi har også været dér, er der stadig ind imellem, men det går bedre. Stille fremad.
Her prøver vi på at huske hinanden i dagligdagen. Det går sådan ok. Skriv endelig hvis du trænger til at snakke.

Føler med dig.

Tak søde.. Jeg skal nok skrive:-):-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.