veninde i krise..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

louise8723

Han kan intet kræve af det der er købt til barnet.. Da det følger barnet.. Så hvis han fx havde betalt alt babyudstyr og vælger at flytte.. Kan han intet tage med da det i bund og grund er barnets

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

MorDk

Han er godt nok barnlig! Sådan en Id*ot altså!!!

Anmeld

14. oktober 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Vil lige til min venindes forsvar sige at hun var næsten i 4 måned før hun opdagede hun var gravid o_O Og det var rent tilfældigt fordi hun var ved læge..

Med de to sidste ting er jeg helt enig i..

Ja det kan jeg godt se var uheldigt. 

Men læste lige en andens svar om at man kan søge tilskud til barnedåb. Tror jeg tilslutter mig de andre og ville råde din veninde til at gøre det.

Anmeld

14. oktober 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg tillader mig at skrive annonymt for min venindes skyld så det ikke lige kan ledes tilbage til hende

Men min veninde står nu med håret i postkassen.. Hun fik et barn i juli måned med en hun var gået fra 3 måneder før fødsel. Da sønnen så var født begyndte de at komme sammen igen hun gjorde det fordi hun mente at det nok var det der var bedst for drengen. Desværre lod hun ham flytte ind alias de nu har fælles forældre myndighed eftersom de aldrig før havde boet sammen.Og de har skændtes hver dag siden de flyttede sammen.

Fyren og hende gik så fra hinanden tidligere på ugen og han er så flyttet ud i løbet af fredag og lørdag. Han har ikke planer om at skulle have knægten på nogen måde lige forløbig da han siger han ikke kan "klare" når drengen græder... Og i dag har han så sagt at han vil have alle de penge tilbage som han har lagt i dåben som skal holdes om 2 uger og at han NÆGTER at deltage og derfor vil have dem tilbage.. På trods af at det også er hans barn og hans familie der skal med..... Derudover vil han tage drengens aktivitetstæppe med fordi det er hans forældre der har købt det uden at give min veninde lov til at finde et nyt først... Synes virkelig det er barnligt især når det også er hans dreng, det kan han da ikke være bekendt?.. Lyder i mit hoved lidt ligesom hvis han havde bedt om at få den husleje tilbage han allerede havde betalt fordi han flytter ud?? o_O

Er det kun mig der synes det er helt hen i vejret..?

Gode råd til min kære veninde som nu skal stå i problemer til halsen med en eks der allerede har afskrevet et barn fra et tidligere forhold...??

Måske var det en mulighed at kontakte hans forældre og bede dem om råd. Hun kan evt. fremlægge det således, at det var fordi, hun var bekymret for eks'en og dennes reaktion.

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres råd alle sammen vil foreslå hende nogle af jeres svar og krydser fingre for at hun finder ud af hvordan tingene skal hænge sammen

Anmeld

14. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg tillader mig at skrive annonymt for min venindes skyld så det ikke lige kan ledes tilbage til hende

Men min veninde står nu med håret i postkassen.. Hun fik et barn i juli måned med en hun var gået fra 3 måneder før fødsel. Da sønnen så var født begyndte de at komme sammen igen hun gjorde det fordi hun mente at det nok var det der var bedst for drengen. Desværre lod hun ham flytte ind alias de nu har fælles forældre myndighed eftersom de aldrig før havde boet sammen.Og de har skændtes hver dag siden de flyttede sammen.

Fyren og hende gik så fra hinanden tidligere på ugen og han er så flyttet ud i løbet af fredag og lørdag. Han har ikke planer om at skulle have knægten på nogen måde lige forløbig da han siger han ikke kan "klare" når drengen græder... Og i dag har han så sagt at han vil have alle de penge tilbage som han har lagt i dåben som skal holdes om 2 uger og at han NÆGTER at deltage og derfor vil have dem tilbage.. På trods af at det også er hans barn og hans familie der skal med..... Derudover vil han tage drengens aktivitetstæppe med fordi det er hans forældre der har købt det uden at give min veninde lov til at finde et nyt først... Synes virkelig det er barnligt især når det også er hans dreng, det kan han da ikke være bekendt?.. Lyder i mit hoved lidt ligesom hvis han havde bedt om at få den husleje tilbage han allerede havde betalt fordi han flytter ud?? o_O

Er det kun mig der synes det er helt hen i vejret..?

Gode råd til min kære veninde som nu skal stå i problemer til halsen med en eks der allerede har afskrevet et barn fra et tidligere forhold...??

At ignorere barnlig opførsel, siger jeg bare.

Han kommer vel forhåbentlig over det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.