Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emsaroto skriver: Jeg vil bare sige at jeg er HELT OKAY " />Og jeg er glad for at Danmarks befolkning nu ved at jeg kan!
Jeg vil bare sige at jeg er HELT OKAY " />Og jeg er glad for at Danmarks befolkning nu ved at jeg kan!
Du var bare mega god!! Ja nu ved alle hva du ka!! Held og lykke fremover!! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Linea skriver: Jeg tilslutter. Jeg synes også, at hun skulle være gået videre og jeg er lidt harm over, at Emilie fik at vide, at hun fyldte for meget på scenen, for det var ikke tilfældet. Den anden lyshårede pige ver derimod frygtelig dominerende, og det synes jeg også man kunne se på Emilie, at det var geneRende for hende. Så jeg mener bare, at det var en nem måde for Lene at udelukke hende som mulig vinder og så vælge med hjertet, som hun altid vælger og den anden havde jo været syg. Øv altså.... Men held og lykke Emilie, håber du finder en anden vej frem!
Jeg tilslutter. Jeg synes også, at hun skulle være gået videre og jeg er lidt harm over, at Emilie fik at vide, at hun fyldte for meget på scenen, for det var ikke tilfældet. Den anden lyshårede pige ver derimod frygtelig dominerende, og det synes jeg også man kunne se på Emilie, at det var geneRende for hende. Så jeg mener bare, at det var en nem måde for Lene at udelukke hende som mulig vinder og så vælge med hjertet, som hun altid vælger og den anden havde jo været syg. Øv altså.... Men held og lykke Emilie, håber du finder en anden vej frem!
Ja hende den lyshårede var træls at se på! Hende den anden var ok, men syntes nu stadig emilie var bedst. Syntes også det på en måde erl lidt snyd at de var 3 imod hinanden! Vh stine
FrkZier skriver: noooooooooooooooo jeg glemte at se det
noooooooooooooooo jeg glemte at se det
Der er genudsendelse i dag fra kl. 16:15 på TV2.
BabyMus skriver: Der er genudsendelse i dag fra kl. 16:15 på TV2.
i know - og jeg skal arbejde 15-22
FrkZier skriver: i know - og jeg skal arbejde 15-22
Arj, øv.
BabyMus skriver: Arj, øv.
meget.. det så tarveligt de skal ligge genudsendelsen når jeg ikke kan se det
Herhjemme kunne vi så bedst lide Anja, men var dog enige om at den anden lyshårede var den der klarede det dårligst - men vi tog åbenbart fejl...
Olivia's Moar skriver: Det bliver genudsendt fredag omkring midnat igen ? Lidt sent, i know
Det bliver genudsendt fredag omkring midnat igen ? Lidt sent, i know
Hehe tak må prøve at holde mig vågen :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128