Er denne ÆL test positiv eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej allesammen.

Er virkelig i meget tvivl - er denne test positiv? Synes det er svært at se - synes de er meget tæt på at være lige tydelige... Hvad synes I?

Tak for hjælpen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Er virkelig i meget tvivl - er denne test positiv? Synes det er svært at se - synes de er meget tæt på at være lige tydelige... Hvad synes I?

Tak for hjælpen

jeg vil sige at enten var den det igår, ellers er den det i morgen - kan ikke se om det er aftagende eller tiltagende men synes stadig der liiiiige mangler lidt

Anmeld

13. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Tak for hjælpen

Tæt på, men tror lige der mangler lidt.

Åh, de æltest!! Man blir sgu sindssyg, før man blir gravid! 

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

Okay... Årh, jeg synes det er svært

Har de sidste par dage haft en del udflåd, og havde igår en smule småkvalme og rigtig ondt i brysterne, og har også ondt i dag. Har også haft en bitte smule kvalme i dag...

Anmeld

13. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Okay... Årh, jeg synes det er svært

Har de sidste par dage haft en del udflåd, og havde igår en smule småkvalme og rigtig ondt i brysterne, og har også ondt i dag. Har også haft en bitte smule kvalme i dag...

Så tror jeg, den er go nok! 

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

Okay, tak for jeres svar

Vi har i hvert fald sørget for at hygge os i dag, og håber på at kunne fortsætte hveranden dag her i den næste tid

Anmeld

13. oktober 2012

Mother-love

Jeg ville sige positiv. Men kæresten og jeg havde sex dagen før jeg åbentbart havde æl fandt jeg ud af og jeg var gravid. Og skal lige siges vi kun havde sexden ene dag den mdr. så bare igang med at sexe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.