Det er bare så vildt.. Pipper lige igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

ønskebørn74

Jeg har idag taget en ægløsningtest for di jeg bare var så øm i den ene æggestok.. Og for fanden, den var god nok.. Er bare så glad for at det ser ud til at min krop funker, som den aldrig har gjort før..

Victoza er sgu vidundermiddel på min PCOS...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Jibbe

Så fedt! Puha jeg har fulgt din kamp på sidelinien og håber det snart lykkes og at din soldat kommer hjem og laver en dejlig lille bebs med dig!

Anmeld

13. oktober 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

Jeg har idag taget en ægløsningtest for di jeg bare var så øm i den ene æggestok.. Og for fanden, den var god nok.. Er bare så glad for at det ser ud til at min krop funker, som den aldrig har gjort før..

jubii sender babystøv   ermanden kommet hjem?

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

ønskebarn74 skriver:

hvor fantastisk!!!

det MÅ snart være jeres tur

Anmeld

13. oktober 2012

ønskebørn74

Camillos skriver:

jubii sender babystøv   ermanden kommet hjem?

om ca 40 dage er han her igen.. og med den sultne  kvinde han kommer hjem til, er det forhåbentligt bare et spørgsmål om tid  før den er der.. mine æg har jo lidt hård skal.. så der er ikke mulighed hver måned..

Anmeld

13. oktober 2012

pussekat

hejsa søde

når mand han skulle rejse så kom dig kroppe sig  så nu man han godt kom hjem  igen til dig så i kan lave en lille en

p.s her er min kroppe dum have læge igen den andet dag da jeg have ondt i mave igen fik nok piller og vis det ikke hjælp skal jeg på sygehus igen for så skal de se om det her lave det som det skal være  pis for må ikke lave nok baby lige nu  

Anmeld

13. oktober 2012

Solstrålebørn

Hvor er det dejligt at læse... 

Anmeld

13. oktober 2012

metski83

ønskebarn74 skriver:

Hvor er det da bare helt fantastisk. 

Anmeld

13. oktober 2012

CamillaSoefelt

ønskebarn74 skriver:

Hvor fantastisk;-)!!

Anmeld

13. oktober 2012

tarkoflen

ønskebarn74 skriver:

Åhh hvor er det bare fedt for dig, at du har fundet noget der endelig virker!

Håber snart din soldat kommer hjem med fornyede krafter, så l begge er klar parat til at lave en baby

Jeg alt i hele verden for, at dette er det der skal til for at et lille mirakel finder jeres vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.