Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har idag taget en ægløsningtest for di jeg bare var så øm i den ene æggestok.. Og for fanden, den var god nok.. Er bare så glad for at det ser ud til at min krop funker, som den aldrig har gjort før..
Victoza er sgu vidundermiddel på min PCOS...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Jeg har idag taget en ægløsningtest for di jeg bare var så øm i den ene æggestok.. Og for fanden, den var god nok.. Er bare så glad for at det ser ud til at min krop funker, som den aldrig har gjort før.. Victoza er sgu vidundermiddel på min PCOS...
jubii sender babystøv ermanden kommet hjem?
hvor fantastisk!!!
det MÅ snart være jeres tur
Camillos skriver: jubii sender babystøv ermanden kommet hjem?
om ca 40 dage er han her igen.. og med den sultne kvinde han kommer hjem til, er det forhåbentligt bare et spørgsmål om tid før den er der.. mine æg har jo lidt hård skal.. så der er ikke mulighed hver måned..
hejsa søde
når mand han skulle rejse så kom dig kroppe sig så nu man han godt kom hjem igen til dig så i kan lave en lille en
p.s her er min kroppe dum have læge igen den andet dag da jeg have ondt i mave igen fik nok piller og vis det ikke hjælp skal jeg på sygehus igen for så skal de se om det her lave det som det skal være pis for må ikke lave nok baby lige nu
Hvor er det dejligt at læse...
Hvor er det da bare helt fantastisk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128