Helbredseftersyn ved lægen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

Kloster

Hej.

Har før hørt nogle få regelmæssigt helbredseftersyn ved lægen.

Får I det?

Har faktisk overvejet det selv... Synes mit blodsukker virker ustabil, har ofte hovedpine og synes mine lunger er blevet så følsomme... Også længe siden, jeg har fået taget nogle blodprøver.

Jeg har tabt mig over 7 kg og ved ikke lige om det kan give mig et ustabilt blodsukker. Vægttabet er på en rigtig god måde og intet drama over det. Måske mine ofte hovedpiner kan komme deraf. Og mine "følsomme" lunger kan have noget at gøre med, at jeg torsdag morgen kl ca 8 tog mig en løbetur i ret koldt vejr.

Synes jeg er meget opmærksom på min krop og velvære, men der er noget der synes at genere lige for tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

B&J

kroppen kan godt sige fra når man taber sig man kan godt blive meget utilpas......

jeg bliver selv tjekket hver år omking blodprøver og det er den store og ja sådan et tjek omkring det hele...

nu mest fordi jeg har tabt mig så meget før fordi jeg vejede for meget jamen jeg bliver tjekket for vil helst ikke fejle noget og dejligt at få nogle fif engang i mellem... det er ikke så længe siden jeg fik at vide igennem min blodprøve jeg manglede noget sundt fedt..

Anmeld

13. oktober 2012

FruHolm <3

Kloster skriver:

Hej.

Får I det?

Har faktisk overvejet det selv... Synes mit blodsukker virker ustabil, har ofte hovedpine og synes mine lunger er blevet så følsomme... Også længe siden, jeg har fået taget nogle blodprøver.

Jeg har tabt mig over 7 kg og ved ikke lige om det kan give mig et ustabilt blodsukker. Vægttabet er på en rigtig god måde og intet drama over det. Måske mine ofte hovedpiner kan komme deraf. Og mine "følsomme" lunger kan have noget at gøre med, at jeg torsdag morgen kl ca 8 tog mig en løbetur i ret koldt vejr.

Synes jeg er meget opmærksom på min krop og velvære, men der er noget der synes at genere lige for tiden...

jeg plejer at bliver tjekket grundigt igennem 1-2 gange om året  

Anmeld

13. oktober 2012

SussieThyssen

Kloster skriver:

Hej.

Får I det?

Jeg går til regelmæssigt tjek.

En gang om året til alm. helbred, og hver 3. md. med mit blodtryk og småskavanker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.