hvad ville du gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

HopinWishin

Når min datter er ti uger ska min mand og nogle venner til en koncert. Den starter kl 21 .. planen er at vi ska ud og spise kl 1830..

Jeg ammer fuldt ud, og prøvede i dag at malke ud med brystpumpe, der kom ikk en dråbe... jeg ammer nok hver halvanden time, så måske var mit bryst ikke spændt nok?... jeg ville gerne prøve at kunne give en flaske til laura for at teste om det er noget hun vil ha når farmor ska passe hende...

Det jeg er i tvivl om er om jeg ska lade være med at tage ud og spise og så i stedet få 'affodret' min datter og så mødes med de andre...

Eller skal hun have mme - hvilket hun ikke har fået før..og så tar jeg med ud og spiser.. 

Eller ska jeg forsøge igen med brystpumpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

christinak

HopinWishin skriver:

Når min datter er ti uger ska min mand og nogle venner til en koncert. Den starter kl 21 .. planen er at vi ska ud og spise kl 1830..

Jeg ammer fuldt ud, og prøvede i dag at malke ud med brystpumpe, der kom ikk en dråbe... jeg ammer nok hver halvanden time, så måske var mit bryst ikke spændt nok?... jeg ville gerne prøve at kunne give en flaske til laura for at teste om det er noget hun vil ha når farmor ska passe hende...

Det jeg er i tvivl om er om jeg ska lade være med at tage ud og spise og så i stedet få 'affodret' min datter og så mødes med de andre...

Eller skal hun have mme - hvilket hun ikke har fået før..og så tar jeg med ud og spiser.. 

Tænker du godt kan prøve og give hende noget mme når du skal afsted, men du er nød til at teste først om hun kan lide smagen af det, min dreng er næsten 6 måneder og han kan ikke lide mme og jeg kan ikke malke ud, så jeg tar ingen steder uden han er med

Anmeld

13. oktober 2012

HopinWishin

christinak skriver:

Tænker du godt kan prøve og give hende noget mme når du skal afsted, men du er nød til at teste først om hun kan lide smagen af det, min dreng er næsten 6 måneder og han kan ikke lide mme og jeg kan ikke malke ud, så jeg tar ingen steder uden han er med

tænker også jeg ska prøve at se om hun kan li det først...

er det ikke lidt hårdt så?..

Anmeld

13. oktober 2012

2babygirls

HopinWishin skriver:

Jeg kunne heller ikke pumpe noget ud, så vi prøvede mme dengang og det kunne hun godt lide, så prøv at se om hun evt vil have det?

Anmeld

13. oktober 2012

HopinWishin

Baby2påvej skriver:

Jeg kunne heller ikke pumpe noget ud, så vi prøvede mme dengang og det kunne hun godt lide, så prøv at se om hun evt vil have det?

det er vel også okay bare en sjælden gang at gi mme ikk...?.....

Anmeld

13. oktober 2012

christinak

HopinWishin skriver:

tænker også jeg ska prøve at se om hun kan li det først...

er det ikke lidt hårdt så?..

Meget hårdt, men han får heldigvis 2 skemåltider nu så det går lidt bedre

Anmeld

13. oktober 2012

2babygirls

HopinWishin skriver:

det er vel også okay bare en sjælden gang at gi mme ikk...?.....

Du skal slet ikke bekymre dog om ændres mening! Du er den bedste mor for din datter og kan bedst bestemme hvad du synes der går an.

Min datter syntes desværre sutteflasken var sjovere så efter jeg havde gjort det en dag, synes hun ikke brystet var spændende mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.