Er siddespring tanker normale i et forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

pigemusen

Hvad betyder det når man har lyst til at have siddespring, men ved ikke om man vil. Betyder det man ikke elsker den man er sammen med mere eller hvordan er der nogen som har haft de samme tanker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

SanneJensen

pigemusen skriver:

Hvad betyder det når man har lyst til at have siddespring, men ved ikke om man vil. Betyder det man ikke elsker den man er sammen med mere eller hvordan er der nogen som har haft de samme tanker.

Hvordan er jeres forhold? Elsker i hinanden? Oplever i ting sammen, eller lever i hvert jeres liv?

Prøv at stil jeres forhold lidt i perspektiv og kig lidt på det, inden du kigger på andre

Anmeld

13. oktober 2012

pigemusen

Jo vores forhold har været meget op og ned især med 3 børn.

Jeg elsker ham ikke på samme måde mere og da vi mere eller mindre lever som venner er min føelser også derhenad.

Jeg har heller ikke med vilje begyndt at kigge efter andre men det kom bare pluseligt og så ligger jeg lidt på mit forhold og føler mig

overset og ikke elsket nok

Anmeld

13. oktober 2012

TeamRocket

Jeg har virkelig ikke lyst til et sidespring, elsker og forguder min mand og kunne ikke drømme om at gøre noget der kunne ødelægge det vi har sammen. Vi har snart tre børn og har været sammen i 7 år. Jeg ved ikke om det er normalt, men man læser da ofte om at folk tror græsset er grønnere på den anden side. Men så må man jo snakke med sin partner, hører om der skal arbejdes for forholdet eller om man evt skal ta en pause og tjekke det der græs ud ;-) livet er for kort til at gå og være ulykkelig. :-) snak med din partner- måske han har det ligesom dig.

Anmeld

13. oktober 2012

TaAsJu

Jeg er stadig forelskede i min mand til trods for vi snart har 5 år på bagen.. Vi har 3 vidunderlige børn og selv om det tit går op i børn og familie så finder vi tiden til og være samme. Som kærester... Kunne aldrig drømme om og være sammen med en anden!!!
Men hvis du er nået dertil så lad være med at gøre noget før du er 100% sikker på det er det du vil..

Anmeld

13. oktober 2012

Fenja09

Jeg synes der er ufattelig meget forskel på at tænke og gøre. De fleste mennesker har på et eller andet tidspunkt i deres liv haft en fantasi om noget der er "forbudt". Så længe det ikke tærer på det forhold man er i, og man er splittet over det, så tror jeg ikke det betyder noget som helst. Man kan sagtens elsker sin partner alligevel.

Derudover er mennesker fra naturens side ikke monogame - ikke at jeg siger at sidespring er ok, men det er noget der ligger i vores kultur og ikke vores natur.

Jeg er selvfølgelig imod utroskab fordi det er så alt ødelæggende og sårende for det menneske det går udover.

Men for at svare mere direkte på dit spørgsmål så "ja, jeg tror det er normalt at tænke det". Synes du skal holde det ved tanken, så længe du er i forhold.

/Fenja

Anmeld

13. oktober 2012

mpr

pigemusen skriver:

Må ærligt indrømme at jeg ikke ville mene at det er en del af et parforhold at have tanker om sidespring eller lignende :s

Men hvis du er begyndt at have de tanker ville jeg lige overveje forholdet en gang mere.. Om i holder hinanden hen hvis i kun lever som venner og ikke har noget kærligheds liv så er spørgsmålet måske om i skulle gå hvert til sit? Altså selvfølgelig prøver man for børnenes skyld men hvis ens tanker lander på sidespring så ville jeg for guds skyld hellere gå fra hinanden før det bliver til en realitet for man ender bare med at man så slet ikke kan sammen efter bruddet hvis sådan noget stads er indblandet.. :s Håber du finder ud af det men i hvert fald find ud af med dig selv om du vil det forhold og hvis ikke kom ud af det før du forsætter med at kigge efter andre

Anmeld

13. oktober 2012

pigemusen

Takker for jeres svar og nej jeg laver ikke siddespring så længe jeg er i et forhold 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.