Ved ikke om jeg elsker min kæreste nok mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

pigemusen

Jeg har en kæreste og vi har sammen 3 dejlige børn. Vi har været sammen i 15 år De sidste 2 år har vi begge været arbejdsløs og gået op og ned af hinanden. Jeg ved ikke rigtig om jeg elsker ham mere føer vi kun har et venneforhold og har ikke rigtig lyst til så meget mere. Jeg kan godt have sex med ham men føler ikke det er noget specielt mere.men nu er jeg også en pige som ikke rigtig får ja undskyld sproget orgasmer under samleje kun hvis jeg hjælper til så sex betyder ikke så meget. Jeg har samtidig snakket med en rigtig god ven og føler lidt jeg giver ham mere opmærksomhed end kæresten. Jeg tænker næsten kun på ham men ikke som kæreste men har stadig lyst til den her mand. Men jeg er ikke den der er utro men bare jeg har føelsen af det og ikke føler jeg har de samme føelser for kæresten og har ikke haft det de sidste 3 år hvad betyder det. Da jeg stadig holder meget af kæresten han er jo far til mine børn og vi passer godt sammen på mange måder men kan ikke lukke venskabet med den anden det betyder han for meget.Hjælp mig er jeg tosset eller

ps tænker jo også på mine børn i alt dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Muhmi

Puha du har det hårdt lige for tiden da.... Æv bæv...

Men tror du at det har noget at gøre med fødslen af din trejde at du nu tror du har følelser for din ven?

Altså, hvis du har fået en fødselsdepression da du fik hende, så har dine følelser jo ikke rigtig været "rigtige" de sidste tre år...

Jeg tror altså at du skal tage et smut forbi lægen og lige høre ham/hende ad....

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Puha du har det hårdt lige for tiden da.... Æv bæv...

Men tror du at det har noget at gøre med fødslen af din trejde at du nu tror du har følelser for din ven?

Altså, hvis du har fået en fødselsdepression da du fik hende, så har dine følelser jo ikke rigtig været "rigtige" de sidste tre år...

Jeg tror altså at du skal tage et smut forbi lægen og lige høre ham/hende ad....

enig!

efter din anden tråd ku man forestille sig der sku noget hjælp til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.