Er du en haj til at finde gode tilbud på nettet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

Dinna88

... Og endda på danske sider, der er troværdige?

sagen er den at jeg  skal have en latin-dansk ordbog, men hvor starter man lige... Man googler det, og så kommer der en SØRENS masse frem!! Jeg skal bruge den store udgave, og den må mere end gerne være brugt. Den skal bare være så billig som muligt, og jeg fandt nogle til under 300 kr. Men jeg stoler ikke nok på mig selv til at finde den selv  

Er der en sød person der kan hjælpe?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

sne190810

Dinna88 skriver:

... Og endda på danske sider, der er troværdige?

sagen er den at jeg  skal have en latin-dansk ordbog, men hvor starter man lige... Man googler det, og så kommer der en SØRENS masse frem!! Jeg skal bruge den store udgave, og den må mere end gerne være brugt. Den skal bare være så billig som muligt, og jeg fandt nogle til under 300 kr. Men jeg stoler ikke nok på mig selv til at finde den selv  

Er der en sød person der kan hjælpe?!

Har du prøvet pensum.dk?

Der kan man handle billige, brugte og nye bøger.

Anmeld

13. oktober 2012

Dinna88

sne190810 skriver:

Har du prøvet pensum.dk?

Der kan man handle billige, brugte og nye bøger.

Der har jeg nemlig kigget! Og det tør jeg liiiiige begive mig ud i 

Anmeld

13. oktober 2012

Mussen2

Prøv bogpriser.dk der kan man sammenligne priser

Anmeld

13. oktober 2012

sne190810

Dinna88 skriver:

Der har jeg nemlig kigget! Og det tør jeg liiiiige begive mig ud i 

Jeg har handlet studiebøger derinde før, har kun gode oplevelser. (De 3 gange det er sket...)

Anmeld

13. oktober 2012

Mussen2

Der er også noget der hedder bogbasen.dk hvor der handles brugte bøger. Der er en latin-dansk ordbog. Jeg har dog ikke selv handlet derinde

Anmeld

13. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Ja! Men nu ved jeg ikke hvad du vil bruge på dem?

Jeg plejer at bruge ad-libris.com eller williamdam.dk - det er som regel de aller billigste (når vi snakker nye bøger). adlibris har ingen fragtomkostning og williamdams er 25 kr.

Jeg køber aldrig bøger brugt, men det er jo en personlig sag

http://www.williamdam.dk/advanced_search_result.php?keywords=latin+dansk&show_all=0 Her kan du få den til 261 kr (eksl fragt)

http://www.adlibris.com/dk/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=latin+dansk&title=latin+dansk&fromproduct=False Her til 267 (inkl fragt)

Anmeld

13. oktober 2012

Dinna88

Mussen2 skriver:

Der er også noget der hedder bogbasen.dk hvor der handles brugte bøger. Der er en latin-dansk ordbog. Jeg har dog ikke selv handlet derinde

Tak for begge dine svar! Det kigger jeg lige på

Anmeld

13. oktober 2012

Dinna88

sne190810 skriver:

Jeg har handlet studiebøger derinde før, har kun gode oplevelser. (De 3 gange det er sket...)

okay, tak! Det ser jeg lige på så!

Anmeld

13. oktober 2012

Dinna88

Ka+Ma=Be skriver:

Ja! Men nu ved jeg ikke hvad du vil bruge på dem?

Jeg plejer at bruge ad-libris.com eller williamdam.dk - det er som regel de aller billigste (når vi snakker nye bøger). adlibris har ingen fragtomkostning og williamdams er 25 kr.

Jeg køber aldrig bøger brugt, men det er jo en personlig sag

http://www.williamdam.dk/advanced_search_result.php?keywords=latin+dansk&show_all=0 Her kan du få den til 261 kr (eksl fragt)

http://www.adlibris.com/dk/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=latin+dansk&title=latin+dansk&fromproduct=False Her til 267 (inkl fragt)

Tak for hjælpen!

Jeg er fuldstændig ligeglad med om jeg skal købe min studiebøger brugt, så længe de er i god stand! Jeg fik en oldgræsk-dansk ordbog til halv pris - man kan på ingen måder se at den er brugt, og han har endda sat mærker i, så det er nemmere at slå op

Adlibris fandt jeg på egen hånd, men jeg kan slet ikke vurdere om sådan noget er sikkert osv

men den du linker til inkl. fragt - jeg kan se at den vejer mindre end andre jeg har fundet, men den har tilsyneladende flere ord. Det er ikke nemt at se om det er den store, eller om det er den lille Den store koster vist normalt omkring 400 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.