Rig på rabat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

Nadia&Daniel

Så er der RIG PÅ RABAT på TLC..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

MorDk

Haha sidder også og ser det. Jeg fatter altså ikke hvordan butikkerne kan "holde til det" ? Mister de ikke en helvedes masse penge? Nogle der kan forklarer mig hvordan pokker det kan gå op i en højere enhed det der...?!

Anmeld

13. oktober 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Haha sidder også og ser det. Jeg fatter altså ikke hvordan butikkerne kan "holde til det" ? Mister de ikke en helvedes masse penge? Nogle der kan forklarer mig hvordan pokker det kan gå op i en højere enhed det der...?!

Hende den gravide der kommer om lidt, hun er vild (eller det er de alle, men hun er lidt vildere)

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

MorDk skriver:

det er jo så få der gør det ekstremt som dem vi ser i tv, alle andre betaler jo overpriser - så sådan kan det løbe rundt

Anmeld

13. oktober 2012

MorDk

FrkZier skriver:

det er jo så få der gør det ekstremt som dem vi ser i tv, alle andre betaler jo overpriser - så sådan kan det løbe rundt

Ok men sys det er vildt...

Anmeld

13. oktober 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Hende den gravide der kommer om lidt, hun er vild (eller det er de alle, men hun er lidt vildere)

Vildt at hun går kold over hun ik rammer 100% rabat haha

Skulle betale små 25 eller 35 cent haha

Anmeld

13. oktober 2012

Dinna88

Jeg har set en anden udgave af det - jeg synes det er så vildt! Men det er jo bare så smart. Hvis det fandtes i DK i samme omfang, så kunne jeg ærligt talt godt finde på det  

Anmeld

13. oktober 2012

Troldemommi

er der ikke lige en der gider fortælle hvad det er i snakker om? Bliver da helt nysgerrig

Monica

Anmeld

13. oktober 2012

Lullaby

Monica P skriver:

er der ikke lige en der gider fortælle hvad det er i snakker om? Bliver da helt nysgerrig

Monica

I USA har de rabat-kupon hæfter hvor man kan samle rabat og få ting gratis. De her mennesker er nogle der stort set lever af det. De bruger gerne 6-8 timer om dagen for at sidde og samle og klippe ud. De fleste køber for omkring 1300 $ og betaler enten 1 $ eller ingenting sådan ca. Til gengæld er det så mange varer de køber. Feks 55 pakker pølser, 100 flasker energidrik osv.

Anmeld

13. oktober 2012

Troldemommi

Lullaby skriver:

I USA har de rabat-kupon hæfter hvor man kan samle rabat og få ting gratis. De her mennesker er nogle der stort set lever af det. De bruger gerne 6-8 timer om dagen for at sidde og samle og klippe ud. De fleste køber for omkring 1300 $ og betaler enten 1 $ eller ingenting sådan ca. Til gengæld er det så mange varer de køber. Feks 55 pakker pølser, 100 flasker energidrik osv.

Hold da op, det er da vildt, men det må da ikke give en særlig varieret kost

Mange tak for dit svar

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.