Laura er utæt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

Nadia&Daniel

..eller i hvert fald hendes ble.

I sidste 5 dage, har Laura's natbukser være en lille smule våde af tis.. Det sker ofte, lige efter hun er vågnet, og vi ikke lige når at skifte bleen med det samme..

Hun bruger dem fra ALDI, har aldrig haft problemer med det før.

Men kan det være tegn på at vi skal op i næste størrelse? eller et helt andet mærke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

I sidste 5 dage, har Laura's natbukser være en lille smule våde af tis.. Det sker ofte, lige efter hun er vågnet, og vi ikke lige når at skifte bleen med det samme..

Men kan det være tegn på at vi skal op i næste størrelse? eller et helt andet mærke?

Vi bruger også dem fra ALDI. Vi er meget glade for dem og har altid været det. Han "lækker" stort set aldrig! Kun hvis han virkelig har tisset om natten og vi ikke liiige får den skiftet som det første om morgen. MEN det er også begrænset hvor mange tissetårer en ble (uanset mærke) kan holde... *S*

Ps: Minder mig om at vi skal have købt bleer i denne uge... MANGLER!!

Anmeld

13. oktober 2012

MissTas

Nadia&Daniel skriver:

vi bruger godtnok ikke dem fra aldi, men rema 1000 og for lidt siden da annastacia brugte str. 3 i bleer, der begyndte hun også at ha tisset igennem om morgenen når vi kom ind til hende. Vi skiftede så ble til nummer 4 og siden har hun ikke tisset igennem eller været våd

så jeg tror måske godt det kan være fordi i skal en str. op

Anmeld

13. oktober 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Vi bruger også dem fra ALDI. Vi er meget glade for dem og har altid været det. Han "lækker" stort set aldrig! Kun hvis han virkelig har tisset om natten og vi ikke liiige får den skiftet som det første om morgen. MEN det er også begrænset hvor mange tissetårer en ble (uanset mærke) kan holde... *S*

Laura får natble på kl. 19 - og vågner imellem 7-8 stykker.. Og nogle gang har det været når hun er vågnet, andre gange lige efter hun er stået op (vi taler om 2-3 min.) Og det først nu her det er begyndt at ske.. Vi har altid været glade for dem

Anmeld

13. oktober 2012

Nadia&Daniel

MissTas skriver:

vi bruger godtnok ikke dem fra aldi, men rema 1000 og for lidt siden da annastacia brugte str. 3 i bleer, der begyndte hun også at ha tisset igennem om morgenen når vi kom ind til hende. Vi skiftede så ble til nummer 4 og siden har hun ikke tisset igennem eller været våd

så jeg tror måske godt det kan være fordi i skal en str. op

Overvejer det også (man kan altid gemme dem til senere, vist de er for store alligevel )

Anmeld

13. oktober 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Hvilken størrelse bruger bassen?

Anmeld

13. oktober 2012

MissTas

Nadia&Daniel skriver:

Overvejer det også (man kan altid gemme dem til senere, vist de er for store alligevel )

lige præcis men her hjalp det med en større størrelse

Anmeld

13. oktober 2012

Janni.

Jeg vil prøve med en større størrelse om natten.

Anmeld

13. oktober 2012

MorDk

Hvilken størrelse bruger bassen?

Str.4 eller 5 og bruger em også om natten... Det er den lilla pakke

Anmeld

14. oktober 2012

roenlund

vi har i en meget lag periode brugt 4 om dagen men 5 om natten da han ellers tissede igennem, vi bruger også dem fra aldi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.