nu vi er ved julegaverne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

henh01

er I så ved at have styr på hvad folk skal have i år?

Her ser det således ud:

Min mor: symaskine - købt
Fælles mine forældre: Billetter til revy - købt
Min far: tøj (ikke købt)
Den store pige på 8 år: Har ingen ide!!
Den lille dreng på 2 år: Bobles kylling og elefant - reserveret og skal hentes på onsdag.
Svigermor: ??
Svigerfar og bedste: ??
Svigerinde og svoger: ??

Hvordan ser Jeres indkøb ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Millea

Kæft hvor sejt at du allerede har købt så mange gaver.. 

Her er ingen gaver købt endnu!!

Anmeld

13. oktober 2012

henh01

Millea skriver:

Kæft hvor sejt at du allerede har købt så mange gaver.. 

Her er ingen gaver købt endnu!!

det er fordi vores økonomi er så stram så det er rigtig fint for os at starte tidligt. Alle gaver kan dog byttes efter juæ (foruden billetterne til revy)

Så benyttede vi os lige af et tilbud på bObles som så sikrede os den lille's gaver. Han har fødselsdag i næste mdr så der skulle også købes dertil

Der er også købt ca 20 pakkegaver (udaf 48)

Har I ingen planer om hvad folk skal have endnu?

Anmeld

13. oktober 2012

Millea

henh01 skriver:

det er fordi vores økonomi er så stram så det er rigtig fint for os at starte tidligt. Alle gaver kan dog byttes efter juæ (foruden billetterne til revy)

Så benyttede vi os lige af et tilbud på bObles som så sikrede os den lille's gaver. Han har fødselsdag i næste mdr så der skulle også købes dertil

Nej det har vi slet ikke..

Men syntes det er så sejt når folk bare har tjek til julegavehalløjet i god tid, så det ikke bliver en flaske vodka fra tanker.. 

(så dårlig tid har jeg dog aldrig været ude i) men overdrivelse fremme forståelsen ikke..?

Anmeld

13. oktober 2012

ano14316

henh01 skriver:

Hvis jeres økonomi er så stram, så er det da nogen meget dyrer gaver i køber  ej det skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i.. 

Jeg har ingen anelse om hvad vi køber til folk, ej heller hvorfan filan vi skal få råd til julen.. vi har dårligt råd til mad.. håber økonomien har løsnet lidt op i december.. 

Anmeld

13. oktober 2012

henh01

ano14316 skriver:

Hvis jeres økonomi er så stram, så er det da nogen meget dyrer gaver i køber  ej det skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i.. 

Jeg har ingen anelse om hvad vi køber til folk, ej heller hvorfan filan vi skal få råd til julen.. vi har dårligt råd til mad.. håber økonomien har løsnet lidt op i december.. 

vi har altid prioriteret at give gode gaver og det er jo netop derfor vi bliver nødt til at starte tidligt

Lyder ikke rart med jeres økonomi og håber I finder en løsning.

Anmeld

13. oktober 2012

Pige2009

Her ser det således ud:

Den lille dreng på 2 år: Bobles kylling og elefant - reserveret og skal hentes på onsdag.

Jeg plejer først at købe i starten af december, hvor jeg tager fri en dag og køber gaver med en veninde. derefter spiser vi frokost sammen et sted i byen

Anmeld

13. oktober 2012

Noahmor

henh01 skriver:

Her ser det således ud:

den første julegave har været købt længe. 

bonussøn: IPad 

vores fælles søn: Duplo togbanen. 

Mine forældre: gavekort til overnatning med mad.

så mangler vi til tre nevøer/niecer, min bror, min bonusdatter, og kærestens forældre (de får nok bare et gavekort) 

og så mangler jeg til kæresten. 

Anmeld

13. oktober 2012

Lullaby

Jeg mangler vel en 20 gaver endnu  Har dog købt 10 så er på rette vej

Anmeld

13. oktober 2012

Dinna88

ORK ja!

Min svoger: TØJ.Han skal have tøj fordi det tøj han ejer er aflagt fra andre osv. Han gider ikke selv købe tøj.

Mine svigerforældre: en middag ude - de har lige købt et værtshus der skal på benene, så de skal have noget kærestetid

Min kæreste niecer: en lyserød guitar (til hende på 4) og et legetøj til at hjælpe med finmotorikken (til hende på 2)

Min mor: billeder af min søster+mand, min kæreste+mig, min niece og af min søster+mig. Og så får hun hjemmehæklede sofapuder

Min niece: hun får noget hjemmelavet som jeg ikke kan skrive hvad er.... Hendes mor er jo herinde Men det er noget hæklet, som jeg ved at både mor og datter bliver glad for

Min kæreste: det er ikke helt sikkert endnu, men jeg regner med at han skal have nogle forskellige ting. En lækker skjorte, en musemåtte, noget pleje til hans ansigt. Så overvejer jeg lidt nogle stand up billetter  hans er ikke helt på plads endnu, men jeg mangler ikke ideer i hvert fald.

Min søster og svogers gave kan jeg ikke skrive herinde Men det er en super genial gave!

Min far ønsker ikke gave og min kærestes søster skal ikke have 

Vi er begge på SU, men har i tre måneder lagt 400 kr. til side om månden til julegaver, hvilket vi fortsætter i november og december. Så vi har 1800 til julegaver i år, hvilket kommer til at passe perfekt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.