Søger tandlæge/børnetandplejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

FruStolpe

Vi har et problem med vores datters tænder, og vil gerne drøfte det med en der har forstand på tænder.

Men hvem kontakter man ??

Vi bor i Odsherred  kommune, hvis det skulle gøre en forskel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Clisolka

FruStolpe skriver:

Vi har et problem med vores datters tænder, og vil gerne drøfte det med en der har forstand på tænder.

Jeg tror du skal have fat i tandplejen i kommunen 

Anmeld

13. oktober 2012

FruStolpe

Babymor2010 skriver:

Jeg tror du skal have fat i tandplejen i kommunen 

Jeg aner bare ikke lige hvor jeg får fat i dem ??

Synes bestemt ikke det er let at finde informationen

Anmeld

13. oktober 2012

serinasmor

FruStolpe skriver:

hold da op .. det var godt nok svært ...

Jeg har prøvet at lede for dig på kommunens hjemmeside .. uden held desværre .. mit bedste bud .. ring til kommunen på mandag

Anmeld

13. oktober 2012

serinasmor

og så lykkedes det alligevel

http://www.odsherred.dk/page572.aspx

Den behandlende tandpleje
I Odsherred er der ingen kommunal tandklinik. Derfor skal dit barn tilmeldes en praktiserende tandlæge, når det er 3 år gammelt. Du kan se en oversigt over tandlægerne (PDF 10 KB).

Kommunen sender automatisk en tilmeldingsblanket, som I bedes returnere i udfyldt stand. I skal selv vælge den tandlæge, som I vil have til jeres barn. Herefter indkaldes dit barn til tandlægeeftersyn hos tandlægen med 11 måneders mellemrum, medmindre tandlægen mener der er et andet behov.

oversigten skal du jo så følge linket ind på siden for at finde

Anmeld

13. oktober 2012

FruStolpe

serinasmor skriver:

hold da op .. det var godt nok svært ...

Jeg har prøvet at lede for dig på kommunens hjemmeside .. uden held desværre .. mit bedste bud .. ring til kommunen på mandag

Tak for forsøget. Jeg kunne heller ikke selv finde noget

Men ja, der er ikke andet for end at kontakte kommunen mandag. Så haster det heller ikke mere

Anmeld

13. oktober 2012

serinasmor

FruStolpe skriver:

Tak for forsøget. Jeg kunne heller ikke selv finde noget

Men ja, der er ikke andet for end at kontakte kommunen mandag. Så haster det heller ikke mere

kig op

det ser ud til i ikke får en tandlæge automatisk som i mange andre kommuner ... jeg ville vælge én af dem på listen og kontakte dem og fortælle at i har problemer med hendes tænder så må de da tage hende ind .. serina er endnu ikke fyldt 3 men fordi vi boede i aalborg har hun været til tandlæge 3 gange (2 gange med indkaldelse 1 gang pga fald hvor hun slog en flig af)

Anmeld

13. oktober 2012

FruStolpe

serinasmor skriver:

kig op

det ser ud til i ikke får en tandlæge automatisk som i mange andre kommuner ... jeg ville vælge én af dem på listen og kontakte dem og fortælle at i har problemer med hendes tænder så må de da tage hende ind .. serina er endnu ikke fyldt 3 men fordi vi boede i aalborg har hun været til tandlæge 3 gange (2 gange med indkaldelse 1 gang pga fald hvor hun slog en flig af)

Ej hvor flovt

Tusind tak. Hun har været til tandlæge 1 gang efter et fald. Så vil jeg prøve at ringe og snakke med dem....

Anmeld

13. oktober 2012

serinasmor

FruStolpe skriver:

Ej hvor flovt

Tusind tak. Hun har været til tandlæge 1 gang efter et fald. Så vil jeg prøve at ringe og snakke med dem....

det er ikke flovt .. det er kommunerne der har regler om hvornår børn burde komme til tandlæge .. og i aalborg starter de allerede ved 1årsalderen ... hvilket er helt vildt tidligt .. men de gør det pr automatik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.