Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

Kristina V

Hej tøser...

Nogle af jer som så nyhederne mht til autostole..

Vi har 2, og jeg lede så længe efter en som bare var den bedste i crash test osv. Så kunne godt tænke mig at vide om det bare er nogle stole, eller alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Heidi.

Kristina V skriver:

Hej tøser...

Nogle af jer som så nyhederne mht til autostole..

Vi har 2, og jeg lede så længe efter en som bare var den bedste i crash test osv. Så kunne godt tænke mig at vide om det bare er nogle stole, eller alle...

Man kan se det inde på TÆNK's hjemmeside.. Men man skal åbenbart købe sig adgang for at kunne se det...

Kh Heidi

Anmeld

27. maj 2009

DK

Hej

Jeg så ikke nyhederne. Hvad handlede det om mht autostolene?

Anmeld

27. maj 2009

Mira0911

DK skriver:

Hej

Jeg så ikke nyhederne. Hvad handlede det om mht autostolene?

Bedre sikkerhed... Nogen forældre sjusker med at spænde deres barn fast, det efter den ulykke med det barn der blev kastet ud af autostolen...

Anmeld

27. maj 2009

DK

Dutte84 skriver:

Bedre sikkerhed... Nogen forældre sjusker med at spænde deres barn fast, det efter den ulykke med det barn der blev kastet ud af autostolen...

Ahh, så det er ikke noget nyt, med at alle autostole fejler noget? Det er kun om at den enkelte tror at barnet ikke behøver være spændt fast, til enten bil eller stol??

Anmeld

27. maj 2009

Mira0911

DK skriver:

Ahh, så det er ikke noget nyt, med at alle autostole fejler noget? Det er kun om at den enkelte tror at barnet ikke behøver være spændt fast, til enten bil eller stol??

programmer.tv2.dk/go/article.php/id-22590055.html

Anmeld

27. maj 2009

DK

Nå nå okay. Jeg var bange for at de havde opdaget en eller anden fejl ved alle autostole eller noget a la det.

Jeg ved heldigvis godt hvordan mit barn skal monteres, he he...

Anmeld

27. maj 2009

Pia

Det handlede om at selvom v køber nok så dyre autostole, så er de ikke noget bevent, hvis stolen og barnet ikke bliver spændt ordentlig fast i bilen..

De mener jo at den bette pige der blev slynget ud af bilen og drabt , ikke var spændt ordentlg fast i stolen..
Og så er der jo ikke noget ved og have en rigtig god stol, hvis kke den bruges rigtig...

Pia.

Anmeld

27. maj 2009

Kristina V

1000 tak
Synes satme det er vigtig.. Kan ikk forstå folk ikk sætter dem ordentlig fast. Det går jo ud over dem selv i sidste ende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.