Bleer til nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.380 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

LilleChelle

Hvilke bleer brugte du til din nyfødte?

Hvor mange brugte du om dagen? 

og hvor længe brugte du dem inden du gik op i str. ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Frejsmor

Frej var en stor baby(Fødselsvægt=4306g) og passede derfor ikke nr. 1 meget mere end en uge max.. Og så brugte vi str. 2.. Vi brugte både libero og pambers, fordi det var det jeg havde fået i de små prøvepakker.. Da de var brugt op, brugte vi libero i et godt stykke tid, men jeg købte faktisk bare lige hvad der var på tilbud..

Siden hen er vi gået over til de billige fra rema, som har vundet bedst i test og diverse og de er super gode og en pakke koster kun 50kr, mener en babypakke koster 25 og jeg kan ikke forestille mig de skulle være mindre gode end dem til lidt større babyer/børn..

Bum bum, ble skift er meget forskelligt, men jeg tror vi skiftede ble stort set efter hver lur, så ca. hver 2 time da han var helt lille, der var derfor heller ikke altid ret meget i bleerne, men hellere skifte lidt for ofte end for sjældent for at undgå rød hale..

Anmeld

13. oktober 2012

Kay

vi brugte prøvepakkerne i str 1 til at starte med... derefter str 2... har fundet frem til at Elna får rød rumpe af pambers og libero... men dem fra aldi er super til hende... men de mindste de har er str 2

Anmeld

13. oktober 2012

christina92

Vi har brugt dem vi fik i prøvepakkerne og nu bruger vi dem fra Rema1000 de sidder nemlig noget bedre på hende da hun er så lang og tynd

Anmeld

13. oktober 2012

L&V

LilleChelle skriver:

Vi brugte Libero str 1 i nogle få uger og gik der efter over i Libero str 2.. Vi brugte 10+ om dagen

Anmeld

13. oktober 2012

Clisolka

Månsson skriver:

Vi brugte Libero str 1 i nogle få uger og gik der efter over i Libero str 2.. Vi brugte 10+ om dagen

Den er jeg med på 

Anmeld

13. oktober 2012

Deaktiveret profil

LilleChelle skriver:

Vores lille Freya, er idag 13 dage gammel, siden fødslen har vi brugt de billige fra Rema1000, som hedder 2-4 KG, men hun vejer nu ca 3600g så vi skal snart skifte, men der hopper vi bare op i str. i de billige fra rema1000 også..  På sygehuset fik hun pampers bleer på, men personligt syntes jeg de er ekstrem dyre, plus vores lille Freya fik røde knopper af dem..  Vi bruger ca 3-5 om dagen, alt efter hvor meget hun laver i dem... 

Anmeld

13. oktober 2012

Masig

LilleChelle skriver:

Vi startede med at bruge liberos str 1, men han tissede ved siden af og vågnede altid med vådt tøj og sengetøj om morgenen, så efter 2 uger ca da han var blevet stor nok skiftede vi til Aldis bleer de mindste.... Og der har aldrig været nogen problemer, de holdt alt inde... Tror han var omkring 2 mdr da vi gik op i næste str, men han var heller ikke så stor ved fødslen jo...

Anmeld

13. oktober 2012

Drømme

LilleChelle skriver:

Vi brugte størrelse 1 i huggies, hvis jeg husker rigtigt. Men kunne jeg ændre på det, havde vi brugt disse : 

( http://www.koogko.dk/shop/hvid-newborn-aio-5444p.html)

Anmeld

13. oktober 2012

christina92

Freyasmor skriver:

Vores lille Freya, er idag 13 dage gammel, siden fødslen har vi brugt de billige fra Rema1000, som hedder 2-4 KG, men hun vejer nu ca 3600g så vi skal snart skifte, men der hopper vi bare op i str. i de billige fra rema1000 også..  På sygehuset fik hun pampers bleer på, men personligt syntes jeg de er ekstrem dyre, plus vores lille Freya fik røde knopper af dem..  Vi bruger ca 3-5 om dagen, alt efter hvor meget hun laver i dem... 

Det var godt nok ikke mange  Her bruger vi også omkring 10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.