Vente tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

Joerse

Puha, jeg kommer lige med lidt frustrationer 

Jeg går og venter på at skal have taget blodprøver efter ægoplægning.. Jeg synes godt nok det er nogle hårde dage, mit humør køre op og ned, og der skal INGEN ting til at ting irritere mig.. Stakkels min mand Jeg er så ked af jeg har det sådan, også at min mand skal udsættes for det..

Så ville høre om der er andgrader har eller har haft det sådan i de 14 dage man skal vente?

Jeg er så ulykkelig

Skal lige siges at mind synes også det er hårdt at vente, og også er spændt som jeg, men han reagere ikke som mig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

FrkZier

Joersholm skriver:

Jeg går og venter på at skal have taget blodprøver efter ægoplægning.. Jeg synes godt nok det er nogle hårde dage, mit humør køre op og ned, og der skal INGEN ting til at ting irritere mig.. Stakkels min mand Jeg er så ked af jeg har det sådan, også at min mand skal udsættes for det..

Så ville høre om der er andgrader har eller har haft det sådan i de 14 dage man skal vente?

Jeg er så ulykkelig

Skal lige siges at mind synes også det er hårdt at vente, og også er spændt som jeg, men han reagere ikke som mig.. 

Anmeld

13. oktober 2012

metski83

Joersholm skriver:

Jeg er så ulykkelig

Føler med dig og krydser samtidig fingre 

Anmeld

14. oktober 2012

Joerse

FrkZier skriver:

Takker

Anmeld

14. oktober 2012

Joerse

metski83 skriver:

Føler med dig og krydser samtidig fingre 

Takker

Anmeld

14. oktober 2012

Nessie

Det er helt normalt at reagere sådan, det er en svær ventetid

Håber det lykkes for jer

Anmeld

14. oktober 2012

M&N

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.