Hvor er det fustrerende :O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg har funldstændig opgivet at blive gravid naturligt, da vi er igang med udredning.

Nu er jeg så gået 4 dage over tid. Har totalt ømmme bryster og er træt!

MEN!! - jeg tør ikke tage en test, jeg er så bange for at blive skuffet . . . . . . . IGEN!!!

For mig!!!!

Jeg håber virkelig der er opstået et mirakel, så jeg slipper for at komme i behandling!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

MissMona

Anonym skriver:

Jeg har funldstændig opgivet at blive gravid naturligt, da vi er igang med udredning.

MEN!! - jeg tør ikke tage en test, jeg er så bange for at blive skuffet . . . . . . . IGEN!!!

For mig!!!!

Jeg håber virkelig der er opstået et mirakel, så jeg slipper for at komme i behandling!

Jeg krydser alt hvad jeg kan!

Håber der gemmer sig en lille spire derinde!

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

MissMona skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg kan!

Håber der gemmer sig en lille spire derinde!

Tak

Anmeld

13. oktober 2012

naomi

Anonym skriver:

For mig!!!!

test test test jeg ville slet ikke kunne vente for at den er der

Anmeld

13. oktober 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

For mig!!!!

Jeg kan udemærket følge dig - havde det på samme måde.. Dog synes jeg du skal teste - om end ikke andet så for at fortælle din krop at den ikke er gravid så mens kan komme

Jeg selv testede altid for at fremprovokere mens når jeg gik over tid - og det virkede ..

Når det så er sagt - så krydser jeg alt hvad jeg kan for at den er der 

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg kan udemærket følge dig - havde det på samme måde.. Dog synes jeg du skal teste - om end ikke andet så for at fortælle din krop at den ikke er gravid så mens kan komme

Jeg selv testede altid for at fremprovokere mens når jeg gik over tid - og det virkede ..

Når det så er sagt - så krydser jeg alt hvad jeg kan for at den er der 

Tusind tak

underligt min krop skaber sig sådan, når jeg egentlig slet ikke har noget som helst håb om at være gravid. Mentalt har jeg accepteret det ikke lykkedes natrligt. Så det burde vel ikke udsætte mens.

Jeg venter lige til efter weekenden og ser og så må jeg hellere få klarhed

Anmeld

13. oktober 2012

LMX

13. oktober 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

Tusind tak

underligt min krop skaber sig sådan, når jeg egentlig slet ikke har noget som helst håb om at være gravid. Mentalt har jeg accepteret det ikke lykkedes natrligt. Så det burde vel ikke udsætte mens.

Jeg venter lige til efter weekenden og ser og så må jeg hellere få klarhed

Og måske lige præcis derfor, er chancen der faktisk for at du er blevet gravid naturligt.

Det hører man jo ofte om, at folk forsøger i 100 år, men lige så snart, de opgiver og lægger det hele fra sig, SÅ bliver de gravide.

Jeg  for dig!!

Anmeld

13. oktober 2012

Hullabullabulla

Miss Kat skriver:

Og måske lige præcis derfor, er chancen der faktisk for at du er blevet gravid naturligt.

Det hører man jo ofte om, at folk forsøger i 100 år, men lige så snart, de opgiver og lægger det hele fra sig, SÅ bliver de gravide.

Jeg  for dig!!

Det gør man nemlig - der skete for mig 

Anmeld

13. oktober 2012

Miss Kat

Britt88 skriver:

Det gør man nemlig - der skete for mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.