Ihhh... Kan i hjælpe mig tøser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

Mira0911

DK skriver:

Jeg ville nok have kogt en skinke og lavet nogle tærter (kartoffel/porre/peberfrugt) dagen før. Det kan man spise koldt, og det er stadig lækkert. Så skal du ikke stå og forberede noget på selve dagen, men bare hive tingene ud af køleskabet og ud i bilen. Så slipper du for at snitte/hakke/smøre på selve dagen.

Oki... Jeg snakkede med dem fra Sognehuset, at det måtte ikke være en fest, så skulle jeg finde et andet sted at være.. Jeg har det fint med at det bare er dåbs reception som lige vare et par timer, folk skal hjem og på arbejde.. Og vores penge pung er ikke til det store selskab....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

DK

Vil det sige at gæsterne skal være stående? Altså de må ikke sidde ned? For i så fald skal du  måske overveje lidt pindemadder? Jeg lavede det engang, og det var faktisk super sjovt og festlig. Alle gik og tog lidt fis med det, men uanset hvad, så spiste de HELT VILDT mange. Det var faktisk ret godt!

Men man skal bare ikke undervurdere hvor meget folk kan spise, he he

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

DK skriver:

Vil det sige at gæsterne skal være stående? Altså de må ikke sidde ned? For i så fald skal du  måske overveje lidt pindemadder? Jeg lavede det engang, og det var faktisk super sjovt og festlig. Alle gik og tog lidt fis med det, men uanset hvad, så spiste de HELT VILDT mange. Det var faktisk ret godt!

Men man skal bare ikke undervurdere hvor meget folk kan spise, he he

Nej de skal sidde... Det skal bare være noget hammer let noget... Dåbs Receptionen vare kun end 3 timer....

Anmeld

28. maj 2009

Pia

Hvad med og bestiille nogle pålægskagemænd??
Nu ved jeg ikke om det er en lørdag eller søndag i skal holde det..
men selvom det først er søndag, så er de super gode, selvom i har fået dem lørdag..
Så skal du ikke tænke på noget som helt andet den drikke varer og kaffe og småkager...

Vi har flere gange serveret pålægskagemand og det er altid en mega succes..

Pia,....

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Pia skriver:

Hvad med og bestiille nogle pålægskagemænd??
Nu ved jeg ikke om det er en lørdag eller søndag i skal holde det..
men selvom det først er søndag, så er de super gode, selvom i har fået dem lørdag..
Så skal du ikke tænke på noget som helt andet den drikke varer og kaffe og småkager...

Vi har flere gange serveret pålægskagemand og det er altid en mega succes..

Pia,....

Det havde jeg tænkt på, men gik fra det igen....

Anmeld

28. maj 2009

Mum33

Jeg tror jeg ville serverer noget tapas-lignende noget. Brød, oste, oliven, forskellige pølser, hummus og lignende. Nemt og super lækkert.
Rigitgt god dåb.

Anmeld

28. maj 2009

Louise mortil4

vi laver smørrebrød, de kan sagtens laves aftenen i forvejen også er det bare at finde dem frem på selve dagen, super nemt og lækkert.

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Jeg takker for råd... Andre der har holdt Dåbs reception ? Hørt om det før ? 

Anmeld

29. maj 2009

Mira0911

Vi er blevet enige om at lave oste bord.. Mon ikke ostebutikker kan lave et godt tilbud.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.