Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia&Daniel skriver: Tak er også glad for vi endelig tog os sammen
Tak er også glad for vi endelig tog os sammen
det kan jeg godt forstå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: det kan jeg godt forstå
Nu skal den "bare" lige sættes til men vaskemaskine og opvasker er bare to vigtige ting vores hverdag (især vaskemaskine - med datter på snart 2 år og en fodbold-spillende mand)
Nadia&Daniel skriver: Nu skal den "bare" lige sættes til men vaskemaskine og opvasker er bare to vigtige ting vores hverdag (især vaskemaskine - med datter på snart 2 år og en fodbold-spillende mand)
jeg kunne slet ikke undvære min vaskemaskine... især ikke når man er 2 voksende og en dreng hihihihi så er der tøj
Nadia&Daniel skriver: JAAAA - jeg/vi har fået endnu en bedste ven - til hjemmet.. Efter ca. 4 år - med tvunget (ja, det er vel tvundet) opvask i hånden, har vi nu anskaffet os en opvaskemaskine Ikke en bord eller en stor model, men en som passer perfekt ind i vores køkken til en lille familie på 3 - forhåbentlig 4 engang Den er ikke sat til endnu - ham som skal hjælpe er på ferie, så der går lige 14 dage, men glæder mig til den er sat til og virker Lille jubiii-indlæg fra mig
JAAAA - jeg/vi har fået endnu en bedste ven - til hjemmet..
Efter ca. 4 år - med tvunget (ja, det er vel tvundet) opvask i hånden, har vi nu anskaffet os en opvaskemaskine
Ikke en bord eller en stor model, men en som passer perfekt ind i vores køkken til en lille familie på 3 - forhåbentlig 4 engang
Den er ikke sat til endnu - ham som skal hjælpe er på ferie, så der går lige 14 dage, men glæder mig til den er sat til og virker
Lille jubiii-indlæg fra mig
Åhhh jeg vil også super gerne have en opvaskemaskine...
MorDk skriver: Åhhh jeg vil også super gerne have en opvaskemaskine...
I må komme og spise med en dag - så klare vi opvasken
Nadia&Daniel skriver: I må komme og spise med en dag - så klare vi opvasken
Smiler... ja meget gerne
Men altså JEG vil også have en OPVASKEMASKIIIIINE
MorDk skriver: Smiler... ja meget gerne Men altså JEG vil også have en OPVASKEMASKIIIIINE
Kan jeg godt forstå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128