Hader den ventetid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

naomi

går bare om venter på jeg kan teste. En lille uges tid til endnu. Har murren og stikken i maven og øget udflåd.  for at det er en lille bebs der er ved at vokset frem men samtidig så kommer pissimisten op i mig og jeg tænker "kunne det være fordi jeg stadig har æl?" Men plejer aldrig at have æl i så lang tid...

kender i alle de tanker man går rundt med i tiden op til testdag? og del gerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

bette bebs

Åh ja alle de tanker og symptomer. Det er til at blive vanvittig... Har test dag tirsdag, men f... der er lang tid endnu

Anmeld

12. oktober 2012

naomi

bette bebs skriver:

Åh ja alle de tanker og symptomer. Det er til at blive vanvittig... Har test dag tirsdag, men f... der er lang tid endnu

ja lige præcis!!! Er træt af jeg næsten ikke kan tænke på andet

Anmeld

12. oktober 2012

CH2012

Prøv at se om du kan få noget til at fordrive tiden med - også mere så du ikke stresser dig selv, og på den måde kan have en negativ indvirkning.... Men krydser fingre!

Anmeld

13. oktober 2012

naomi

Camillakh skriver:

Prøv at se om du kan få noget til at fordrive tiden med - også mere så du ikke stresser dig selv, og på den måde kan have en negativ indvirkning.... Men krydser fingre!

jeg prøver alt hvad jeg kan men selvom jeg er på arbejde tænker jeg på det

Anmeld

13. oktober 2012

CH2012

Har du noget du går enormt meget op i? Udover babyprojektet?

Skriv evt. dine tanker ned, - så du på den måde får styr på dem.

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

naomi skriver:

går bare om venter på jeg kan teste. En lille uges tid til endnu. Har murren og stikken i maven og øget udflåd.  for at det er en lille bebs der er ved at vokset frem men samtidig så kommer pissimisten op i mig og jeg tænker "kunne det være fordi jeg stadig har æl?" Men plejer aldrig at have æl i så lang tid...

kender i alle de tanker man går rundt med i tiden op til testdag? og del gerne 

find dig en hobby - udover babyprojektet, så tankerne kommer et andet sted hen, og så går tiden derud af

Anmeld

13. oktober 2012

naomi

FrkZier skriver:

find dig en hobby - udover babyprojektet, så tankerne kommer et andet sted hen, og så går tiden derud af

synes bare slet ikke jeg har tid til en hobby.. og det er lige meget om jeg er beskæfriget med noget eller ej så tænker jeg ofte på det... men mon ikke jeg overlever

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

naomi skriver:

synes bare slet ikke jeg har tid til en hobby.. og det er lige meget om jeg er beskæfriget med noget eller ej så tænker jeg ofte på det... men mon ikke jeg overlever

men kan så fortælle dig at vente tiden ikke bliver nemmere når man er gravid :p

ååh hvor jeg dog er utålmodig, så jeg har en lang graviditet foran mig, er kun 11+3 idag

Anmeld

14. oktober 2012

naomi

FrkZier skriver:

men kan så fortælle dig at vente tiden ikke bliver nemmere når man er gravid :p

ååh hvor jeg dog er utålmodig, så jeg har en lang graviditet foran mig, er kun 11+3 idag

i kko har en i forvejen men første skridt på vejen til en bebs er jo de to streger du skal virkelig nyde graviditet!!! det går SÅ stærkt når man kigger tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.