Hjææælp til gelenegle?!! de tørre ikke? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

FrkZier

håber virkelig der er nogen derude der kan hjælpe mig!!

jeg er idag gået i gang med at lave gele negle.. det blevet rigtig fine MEEEN!! jeg kan ikke få gelen til at tørre?(og JA jeg har tændt maskinen)

jeg tror muligvis det er min maskine der er sløv?

har i nogen gode råd til mig der nu sidder med våde gelenegle og MEGET gerne vil have dem til at tørre??

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Muffin_girl

FrkZier skriver:

håber virkelig der er nogen derude der kan hjælpe mig!!

jeg er idag gået i gang med at lave gele negle.. det blevet rigtig fine MEEEN!! jeg kan ikke få gelen til at tørre?(og JA jeg har tændt maskinen)

jeg tror muligvis det er min maskine der er sløv?

har i nogen gode råd til mig der nu sidder med våde gelenegle og MEGET gerne vil have dem til at tørre??

på forhånd tak

Det er da mærkeligt at det ikke tørrer  

Anmeld

12. oktober 2012

FrkZier

AalborgPigen skriver:

Det er da mærkeligt at det ikke tørrer  

MEGET!!

forstår det ikke.. snakkede med min veninde der også laver nelge, hun sagde at når hun lavede det tørrede de efter 6-7 min i maskine.. jeg har siddet nu siden kl 19!!! med dem i maskinen, og det er kun halvvejs tørt

Anmeld

12. oktober 2012

Muffin_girl

FrkZier skriver:

MEGET!!

forstår det ikke.. snakkede med min veninde der også laver nelge, hun sagde at når hun lavede det tørrede de efter 6-7 min i maskine.. jeg har siddet nu siden kl 19!!! med dem i maskinen, og det er kun halvvejs tørt

Ej det er da for sært... 

Jamen kan du ikke tørre det øverste lag af med acetone ? Og så prøve igen imorgen?

Anmeld

12. oktober 2012

FrkZier

AalborgPigen skriver:

Ej det er da for sært... 

Jamen kan du ikke tørre det øverste lag af med acetone ? Og så prøve igen imorgen?

meget.. tænker at det næsten kun kan være maskinen, men igen - hvad kan der dog være galt med sådan en? det jo bare en lampe i en boks

jo der er nok ikke så meget andet for .. har skrevet en mail til kundeservices hvor jeg har købt det, men kan nok ikke forvente svar før mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.