Hvad ville i ha gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Anonym trådstarter

HejTøser!!

Sagen er den at jeg havde æl i sidste weekend, og tog en test her til aften, men den viste negativ - men det er jo os fortidligt! Jeg skal til polter arbend imorgen og ved ikke om jeg tør at drikke, for har lyst til at feste med de andre - men vil self. Ikke skade noget ,hvis der nu er gevinst denne gang! Hvad ville i ha gjort? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Humanincubator

Lade være

Anmeld

12. oktober 2012

Lotus86

Jeg ville tage ud og more mig, og drikke det jeg havde lyst til. Tror altså man skal passe på, at man ikke lader projekt baby tage fuldstændig overhånd, og man ikke bliver alt for fanatisk og lader det styre hele ens liv. Hvis det så skulle vise sig, at du er blevet gravid i denne omgang, ja så sker der jo altså ikke det mindste ved, at du har drukket den ene gang.

Anmeld

12. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

HejTøser!!

Sagen er den at jeg havde æl i sidste weekend, og tog en test her til aften, men den viste negativ - men det er jo os fortidligt! Jeg skal til polter arbend imorgen og ved ikke om jeg tør at drikke, for har lyst til at feste med de andre - men vil self. Ikke skade noget ,hvis der nu er gevinst denne gang! Hvad ville i ha gjort? 

hvis jeg var dig havde jeg taget ud og hygget mig, drukket hvis det er det du har lyst til - man skal ikke leve som gravid, før man er det, det bliver det sku for 'surt' i længden

Anmeld

12. oktober 2012

Laulund87

Jeg havde selvfølgelig ikke drukket.. Det gør jeg heller ikke nu mens vi forsøger at få en mere. Du KAN jo være gravid meget tidligt og så synes jeg ikke man bør tage chancen.

Anmeld

12. oktober 2012

Kay

gør det! jeg var til jule frokost inden jeg testede posetiv og jeg er så glad for at jeg gjorde det.. for det er snart et år siden og der går længe endnu før jeg kan det igen... ikke at jeg bare har lyst til at drikke og festehele tiden... men savner det lidt til visse lejlighedder  

Anmeld

12. oktober 2012

Ayasmor

Laulund87 skriver:

Jeg havde selvfølgelig ikke drukket.. Det gør jeg heller ikke nu mens vi forsøger at få en mere. Du KAN jo være gravid meget tidligt og så synes jeg ikke man bør tage chancen.

Jeg havde nok valgt at undlade at drikke, før jeg med sikkerhed vidste om der var gevinst denne gang.

Anmeld

12. oktober 2012

Laulund87

Ayasmor skriver:

Jeg havde nok valgt at undlade at drikke, før jeg med sikkerhed vidste om der var gevinst denne gang.

Nemlig

Anmeld

12. oktober 2012

bette bebs

Jeg drikker det jeg har lyst til, endtil jeg står med en positiv test. Fosteret får jo ikke nærring fra dig de første 6 uger så du skader det ikke. Omvendt, hvor mange børn bliver ikke lavet i en brandert God fornøjelse, med eller uden, alkohol...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.