Erfaringer med kugle/kædedyner søges til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Det kan jeg godt følge. Penge er en "lille" ting når det handler om ens børn.

Det kommer lidt an på hvor i landet du bor? Men prøv at kontakt dem først, det er værd at få den på prøve inden man finder pungen frem. Og hvis de ser at den har en gavnlig effekt, som dit barn ikke kan være foruden, så får han den også udleveret permenent.

Hvis du har brug for noget konkret at forholde dig til, så bevilliger kommunen kugledynerne efter servicelovens §112 og §113 Dem finder du her

1000, 1000, 1000 tak

Det vil jeg helt sikkert prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

1000, 1000, 1000 tak

Det vil jeg helt sikkert prøve

Velbekommen

Jeg ved godt at "nedsat funktionsevne" lyder voldsomt. Men det betyder bare, at han skal være hindret i en normal hverdag (i jeres tilfælde søvnen, som med garanti også påvirker resten af hans dag) som et resultat af problematikken.

Held og lykke med det

Anmeld

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Velbekommen

Jeg ved godt at "nedsat funktionsevne" lyder voldsomt. Men det betyder bare, at han skal være hindret i en normal hverdag (i jeres tilfælde søvnen, som med garanti også påvirker resten af hans dag) som et resultat af problematikken.

Held og lykke med det

Anmeld

12. oktober 2012

merle2010

altså jeg var 22 år da jeg blev introduceret for min kugledyne.. var meget psykisk syg på det tidspunkt og indlagt på psykiatrisk afdeling..

dynen gav mig ro og tryghed, og jeg kunne mærke min krop og havde ikke så mange følelsesforstyrrelser når jeg lå med den... jeg lå med min kugledyne 20 timer i døgnet i 8 mdr...

da jeg blev udskrevet fik jeg en kugledyne igennem hjælpemiddelcentralen og jeg har den stadig idag.. jeg kunne bare aflvere den tilbage når jeg en dag ikke havde behov for den mere...

jeg bruger den faktisk ikke mere, men kan ikke få mig selv til at aflevere den tilbage.. det er min eneste sikkerhed jeg har hvis det går helt galt en dag.. tager ingen medicin længere...

så jeg har vel min dyne permanent

prøv evt kuglebade med afslappende musik.. det gav mig meget ro også...

og vi brugte det rigtig meget i mit arbejde som pædagog med børn med multiple funktionsnedsættelser.. det er super...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.