12 måneder og 11 tænder, er det ikke meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Frk.S

Freja har været rigtig hurtig til at få tænder.

Da hun lige har fået en hel masse over de sidste par måneder, kan jeg ikke lige på stående fod huske hvor mange hun havde for 1 måned siden.

Men hun er i dag lidt over 13 måneder.... hun har lige nu én tand der er liiige ved at være igennem, og når den er igennem har hun 16 tænder (juhuu, så mangler hun kun 4).

Jeg synes egentlig heller ikke vi mærker så meget på hende. Bortset fra, når vi børster dem. Hun skriger som besat. Er sikker på det gør ondt, og det bløder selvom vi er meget forsigtige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Alexander&Lærke

Hvis hun er startede tidligt med at få tænder er det nok meget normalt.... Min søn som i dag er 5 år startede tidligt 4,5 md kom de 2 første... og er ret sikker på at han havde ca det samme som Johanne da han var et år. Vi var første gang ved tandlægen da han var 1,5 år og der havde han 18 manglede kun 2 som tandlægen sagde normalt først kommer ved 2,5 års aldren, men dem havde han også inden han blev 2.... Men dejligt at i ikke mærker noget til at de kommer....

Anmeld

12. oktober 2012

FruHolm <3

Monica P skriver:

Johanne blev 1 år den 21 september, her til aften da Jeppe var ved at børste hendes bisser så han at hende tand nr 11 lige er brudt igennem, en hjørnetand i overmunden, syntes det går stærkt med de bisser, og vi har ikke mærket noget til at hun var sur eller noget, så er det jo nemt nok

Hvor mange tænder har/havde din skat da de var 12 måneder???

Monica

Oscar havde 12 tænder da han var 11 måneder han bliver 22 måneder d 26 og har 18 tænder  

Anmeld

12. oktober 2012

louisevl

Monica P skriver:

Johanne blev 1 år den 21 september, her til aften da Jeppe var ved at børste hendes bisser så han at hende tand nr 11 lige er brudt igennem, en hjørnetand i overmunden, syntes det går stærkt med de bisser, og vi har ikke mærket noget til at hun var sur eller noget, så er det jo nemt nok

Monica

Tror det er meget normalt Da Jakob var 5 mdr. fik han sine første tænder og nu er han lige blevet 15 mdr. og har lige fået 4 tænder på engang, så nu kan vi tælle til 16 heldigvis mærker vi heller ikke så meget til det. Han kan lige have feber en dag, men det er det. men det er der jo heller ikke noget at sige til, når der kommer 4 på engang.  det gjorde der også sidst....Så her vælter de lige pludselig frem

Anmeld

12. oktober 2012

FruHolm <3

Monica P skriver:

Monica

Oscar havde 12 tænder da han var 11 måneder han bliver 22 måneder d 26 og har 18 tænder  

(Han havde 18 tænder da han var 20 måneder, så vi venter bare på de sidste )

Anmeld

12. oktober 2012

SussieThyssen

Monica P skriver:

Monica

Jeg kiggede lige i mine ungers bøger, og kan se at de alle 3 havde 12-14 tænder omkring et års dagen.
Men mine var også tidligt ude.
De begyndte alle 3 at få tænder omkring 4 mdrs alderen, og da min den ældste var 6 mdr havde hun allerede 6 tænder, de andre to 5, så jeg tror det er meget forskelligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

Silas har 16 tænder nu her og han er 1½ år gammel.. nogle får dem hurtigt andre ikke...

Anmeld

12. oktober 2012

Bshizzle

Nicolai blev 1 år her i Fredags, og han har 7 tænder 

Anmeld

13. oktober 2012

_-Kathrine-_

Villads havde 16 tænder inden han blev et år... De første to brød frem før han blev 4 mdr.
Så tror det er meget normalt

Anmeld

13. oktober 2012

Clisolka

Monica P skriver:

Monica

Det var samme antal Isabella havde da hun fyldte 1 år - jeg stoppede med at tælle til sidst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.