Junior pude hvad for en????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Koen.

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå... men daniel bruger dynen istedet for og det samme nummer gjorde han lige inden han fik sin baby pude så tror han trænger til en lidt større

Altså den pude der hørte med til lærkes junior dyne var samme str som den til babydynen søde så skal i nok ud i noget rigtig pude..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Laulund87

B&J skriver:

jaaa nemlig... selv om baby puden jo er super fin men han mener nok nu er jeg 2½ jamen så skal jeg havde ny pude hihihihi

Haha ja. Maria er snart 3, men hun er åbenbart tilfreds

Anmeld

12. oktober 2012

B&J

tanja. skriver:

Altså den pude der hørte med til lærkes junior dyne var samme str som den til babydynen søde så skal i nok ud i noget rigtig pude..

tror du søde.... den han har nu som var med til baby dynen var meget tynd og lille... og har været inde og snuse på jysk. nogle allergi venlige nogle og syntes de er godt med fyld i forhold til den vi har

ihhiihih kan være hvis jeg bestiller en så er den flad

Anmeld

12. oktober 2012

B&J

Laulund87 skriver:

Haha ja. Maria er snart 3, men hun er åbenbart tilfreds

jaaaaa jamen det er jo dejligt hun er det for det er jo godt de ikke ligger for højt med hovede

Anmeld

12. oktober 2012

bøllen

B&J skriver:

jamen tænkte nu mere på allergi venlige og bare viden omkring puden for det er jeg ikke så klog i lige det der for håber jeg på en masse viden....

der er måske ikke så stor forskeld fra en baby til en junior

Tror ikke jeg forstå dit spørgsmål så

For her har vi som sagt bare en alm junior pude fra Bilka , den var kun i en model. Vi har aldrig brugt en baby pude . 

Tænker ikke der er så stor forskel på en junior pude , udover du kan som du skriver vælge en alm eller allergi.

Tænker at der ikke er den store forskel som voksen puder. Men måske jeg tager fejl

Anmeld

12. oktober 2012

B&J

bøllen skriver:

Tror ikke jeg forstå dit spørgsmål så

For her har vi som sagt bare en alm junior pude fra Bilka , den var kun i en model. Vi har aldrig brugt en baby pude . 

Tænker ikke der er så stor forskel på en junior pude , udover du kan som du skriver vælge en alm eller allergi.

Tænker at der ikke er den store forskel som voksen puder. Men måske jeg tager fejl

jamen det er fordi jeg var inde på jysk.dk

og der havde de junior puder og der ser de rimelig tykke ud hvor vores er helt flad .... så mon ikke der er en lille forskeld...

Anmeld

12. oktober 2012

Koen.

B&J skriver:

tror du søde.... den han har nu som var med til baby dynen var meget tynd og lille... og har været inde og snuse på jysk. nogle allergi venlige nogle og syntes de er godt med fyld i forhold til den vi har

ihhiihih kan være hvis jeg bestiller en så er den flad

Åh ja kan godt ske jysk har nogle anderledes junior puder, altså vi har bare købt sådan standard sæt og derfor er det jo bare sådan nogle tynde skod puder

Anmeld

12. oktober 2012

B&J

tanja. skriver:

Åh ja kan godt ske jysk har nogle anderledes junior puder, altså vi har bare købt sådan standard sæt og derfor er det jo bare sådan nogle tynde skod puder

hhhihihihi kan være han vil have puden med over alt når vi køber en til ham han elsker at putte højt  der for putter han jo på dynen

for den ser altså noget kun tykker ud ind vores baby hovede pude men de er godt nok 40*45 begge to

Anmeld

12. oktober 2012

bøllen

B&J skriver:

jamen det er fordi jeg var inde på jysk.dk

og der havde de junior puder og der ser de rimelig tykke ud hvor vores er helt flad .... så mon ikke der er en lille forskeld...

Jo der er sikkert forskel på en babypude og en junior. Babyer må jo ikke sove med pude, så de er jo flade.

Det jeg mener er at jeg ikke tror der er den store forskel på junior puder. Men ved det ikke. I Bilka så jeg kun en slags junior pude.

Den pude vi har har fylde men ikke voldsomt meget men selvfølgelig mere end en baby

Anmeld

12. oktober 2012

B&J

bøllen skriver:

Jo der er sikkert forskel på en babypude og en junior. Babyer må jo ikke sove med pude, så de er jo flade.

Det jeg mener er at jeg ikke tror der er den store forskel på junior puder. Men ved det ikke. I Bilka så jeg kun en slags junior pude.

Den pude vi har har fylde men ikke voldsomt meget men selvfølgelig mere end en baby

billede snyder også nok på jysk for der liger det jo den er vildt stor hihihihihi....

men bare der er lidt mere i så tror jeg vores dreng vil blive lykkelig for jysk de havde mange forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.