6 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Nettemor

Idag er det 6 år siden jeg første gang kunne kalde verdens mest fantastiske mand for MIN kæreste!!

6 fantastiske og begivenhedsrige år efter er vi blevet gift, fået en søn og købt hund og hus.. Utroligt hvad der kan ske på 6 år!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Idag er det 6 år siden jeg første gang kunne kalde verdens mest fantastiske mand for MIN kæreste!!

6 fantastiske og begivenhedsrige år efter er vi blevet gift, fået en søn og købt hund og hus.. Utroligt hvad der kan ske på 6 år!

Ih dog, tillykke søde!! Fantastisk! Så skal I rigtig hygge?

Anmeld

12. oktober 2012

Krussedulle

Nettemor skriver:

årh stort tillykke!

Min mand og jeg kunne fejre 6 års dag i sidste måned vi har dog ikke købt hus eller hund, men vi har 3 smukke drenge og gift er vi også

Hip hurra for kærlighed

Og igen, stort tillykke

Anmeld

12. oktober 2012

Nettemor

HeidiØ skriver:

Ih dog, tillykke søde!! Fantastisk! Så skal I rigtig hygge?

Tak søde!

Nej det bliver desværre ikke til så meget hygge i dag. Har sendt manden til fodbold (han havde lovet at komme da de ellers ikke kunne stille hold) og jeg er ved at gøre det sidste klar til mine forældres sølvbryllupsfest imorgen. Så det må blive i ferien

Anmeld

12. oktober 2012

Nettemor

Krussedulle skriver:

årh stort tillykke!

Min mand og jeg kunne fejre 6 års dag i sidste måned vi har dog ikke købt hus eller hund, men vi har 3 smukke drenge og gift er vi også

Hip hurra for kærlighed

Og igen, stort tillykke

Tak

Vi havde heller ikke haft hus hvis vi ikke havde fundet dette hus hvor vi havde mulighed for at sidde billigere end i lejligheden Og havde vi ikke haft hus så havde vi heller ikke haft hund

Tillykke til jer også

Anmeld

12. oktober 2012

Krussedulle

Nettemor skriver:

Tak

Vi havde heller ikke haft hus hvis vi ikke havde fundet dette hus hvor vi havde mulighed for at sidde billigere end i lejligheden Og havde vi ikke haft hus så havde vi heller ikke haft hund

Tillykke til jer også

Hihi tusind tak

Anmeld

12. oktober 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Tak søde!

Nej det bliver desværre ikke til så meget hygge i dag. Har sendt manden til fodbold (han havde lovet at komme da de ellers ikke kunne stille hold) og jeg er ved at gøre det sidste klar til mine forældres sølvbryllupsfest imorgen. Så det må blive i ferien

Åh okay Ja, det må I! Og tillykke med dine forældre

Anmeld

12. oktober 2012

Troldemommi

Tillykke med de 6 år, i min verden er 6 årsdagen noget særligt fordi mig og Jeppe blev gift på vores 6 årsdag

Håber i får en dejlig weekend

Monica

Anmeld

12. oktober 2012

Nettemor

HeidiØ skriver:

Åh okay Ja, det må I! Og tillykke med dine forældre

Tak skal du have

Vi har kun været gift i 2½ år men vi arbejde hen mod de 25 ligesom mine forældre

Anmeld

12. oktober 2012

Nettemor

Monica P skriver:

Tillykke med de 6 år, i min verden er 6 årsdagen noget særligt fordi mig og Jeppe blev gift på vores 6 årsdag

Håber i får en dejlig weekend

Monica

Årh det lyder da også dejligt

Vi blev gift på Franks afdøde bedsteforældres bryllupsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.