Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Idag er det 6 år siden jeg første gang kunne kalde verdens mest fantastiske mand for MIN kæreste!! 6 fantastiske og begivenhedsrige år efter er vi blevet gift, fået en søn og købt hund og hus.. Utroligt hvad der kan ske på 6 år!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Idag er det 6 år siden jeg første gang kunne kalde verdens mest fantastiske mand for MIN kæreste!! 6 fantastiske og begivenhedsrige år efter er vi blevet gift, fået en søn og købt hund og hus.. Utroligt hvad der kan ske på 6 år!
Ih dog, tillykke søde!! Fantastisk! Så skal I rigtig hygge?
HeidiØ skriver: Ih dog, tillykke søde!! Fantastisk! Så skal I rigtig hygge?
Krussedulle skriver: årh stort tillykke!Min mand og jeg kunne fejre 6 års dag i sidste måned vi har dog ikke købt hus eller hund, men vi har 3 smukke drenge og gift er vi også Hip hurra for kærlighed Og igen, stort tillykke
årh stort tillykke!Min mand og jeg kunne fejre 6 års dag i sidste måned vi har dog ikke købt hus eller hund, men vi har 3 smukke drenge og gift er vi også Hip hurra for kærlighed Og igen, stort tillykke
Nettemor skriver:Tak Vi havde heller ikke haft hus hvis vi ikke havde fundet dette hus hvor vi havde mulighed for at sidde billigere end i lejligheden Og havde vi ikke haft hus så havde vi heller ikke haft hund Tillykke til jer også
Nettemor skriver: Tak søde! Nej det bliver desværre ikke til så meget hygge i dag. Har sendt manden til fodbold (han havde lovet at komme da de ellers ikke kunne stille hold) og jeg er ved at gøre det sidste klar til mine forældres sølvbryllupsfest imorgen. Så det må blive i ferien
Tak søde! Nej det bliver desværre ikke til så meget hygge i dag. Har sendt manden til fodbold (han havde lovet at komme da de ellers ikke kunne stille hold) og jeg er ved at gøre det sidste klar til mine forældres sølvbryllupsfest imorgen. Så det må blive i ferien
Tillykke med de 6 år, i min verden er 6 årsdagen noget særligt fordi mig og Jeppe blev gift på vores 6 årsdag
Håber i får en dejlig weekend
Monica
HeidiØ skriver: Åh okay Ja, det må I! Og tillykke med dine forældre
Åh okay Ja, det må I! Og tillykke med dine forældre
Monica P skriver: Tillykke med de 6 år, i min verden er 6 årsdagen noget særligt fordi mig og Jeppe blev gift på vores 6 årsdag Håber i får en dejlig weekend Monica
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128