den perfekte gave til den mandlige, musikalske lære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

christina92

Hej folkens

håber at kunne få lidt ide hjælp til hvad jeg skal give min svoger i julegave! Ja det er tidligt jeg er ude men er hel på bar bund og da vi ikke har det bedste forhold er det MEGET vigtigt for mig at gaven er noget han kan se jeg har tænkt over.

Han er sidst i 30'er, skolelære og meget musikalsk. Budgettet er omkring 300 kr.

På forhånd tak for de gode ideér

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Dinna88

Jeg gik  i en en musikskole da jeg var lille, og den STØRTE pestilens var nodestativer der var skrøbelige og så lettet, at de nemt væltede + tøjklemmer der holdt på papiret  Så..... kan du ikke lure om han har sådan et sølle et stående?

Anmeld

12. oktober 2012

Ciss

christina92 skriver:

Hej folkens

håber at kunne få lidt ide hjælp til hvad jeg skal give min svoger i julegave! Ja det er tidligt jeg er ude men er hel på bar bund og da vi ikke har det bedste forhold er det MEGET vigtigt for mig at gaven er noget han kan se jeg har tænkt over.

Han er sidst i 30'er, skolelære og meget musikalsk. Budgettet er omkring 300 kr.

På forhånd tak for de gode ideér

Måske kunne du få lavet noget herfra eller et lignende sted med musikrelateret dekoration?

www.vistaprint.dk

Anmeld

12. oktober 2012

christina92

Dinna88 skriver:

Jeg gik  i en en musikskole da jeg var lille, og den STØRTE pestilens var nodestativer der var skrøbelige og så lettet, at de nemt væltede + tøjklemmer der holdt på papiret  Så..... kan du ikke lure om han har sådan et sølle et stående?

Ja! Dét kan jeg  det vil jeg få opsnappet.

Anmeld

12. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

En biografi om en af hans favoritmusikere eller yndlingsperioder i musikhistorien. Der er SÅ mange fede bøger om musik.

Anmeld

12. oktober 2012

christina92

Mor og meget mere skriver:

En biografi om en af hans favoritmusikere eller yndlingsperioder i musikhistorien. Der er SÅ mange fede bøger om musik.

super fed idé!

Anmeld

12. oktober 2012

Dinna88

christina92 skriver:

Ja! Dét kan jeg  det vil jeg få opsnappet.

fedt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.