Hvad skal i have at spise i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Lusi

Frøken Christiansen skriver:

Ja  er helt tom for ideer det er kun mig, min kæreste og vores yngste datter der er hjemme idag da den store er hos sin far i weekenden. Det må meget gerne være rigtig billigt da pengene er små indtil den 20

Medister og stuvet spinat
Billigt og vores unger elsker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

pastry26

Pastaret med svampe, parmaskinke og broccoli.. 

Anmeld

12. oktober 2012

bobbles

Tak for alle de gode forslag  det endte med at blive til hel ovn stegt kylling med kartofler og brun sovs og så senere laver vi pandekager også er der is til  også ellers bare hygge med spil og lidt guf i aften.. Det var måske ikke helt billigt mad i dag men vi trængte til at pleje vores forhold lidt efter de sidste 16 dage hvor hele familien sådan set var indlagt på godt 24 timer så vi trængte nok bare til at hygge os og senere er det bare hygge og voksen tid

Anmeld

12. oktober 2012

MissMaria

Alanda skriver:

Der er faktisk 7 ting i Salt og peber  

Vi skal hjem til en veninde i aften og spise . Glæder mig vildt til at se hvad hun har fundet på . 

8 ting - rødbeder

Anmeld

12. oktober 2012

pussekat

Ja  er helt tom for ideer det er kun mig, min kæreste og vores yngste datter der er hjemme idag da den store er hos sin far i weekenden. Det må meget gerne være rigtig billigt da pengene er små indtil den 20

HEJSA

HER LAVE MIN MAND HJEMME LAVE PIZZA

Anmeld

12. oktober 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Sikken hyggeligt !  

Jeg er også alene .. Så jeg skal have laksesalat, krebsehalesalat, røget laks.. Og dertil salat  

Og et glas hvidvin

Iiiih lyder bare mega lækkert! Du forstår da bare at hygge dig!

Anmeld

12. oktober 2012

Ciss

Vi har lige spist pitabrød m salat, rød pebber, agurk, ananas og marineret svinekød, tacosovs og hvidløgsdressing.

Anmeld

12. oktober 2012

jydeinden

her fik jeg medister på rugbrød og med rødkål

Anmeld

12. oktober 2012

emsaroto

home made pizza  

Anmeld

12. oktober 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Iiiih lyder bare mega lækkert! Du forstår da bare at hygge dig!

Sådan gør jeg normalt ikke når jeg er alene.. Men havde bare brug for at hygge mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.