God formiddag allesammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Thereseh

Hold da op en smuk morgen! 

Her er helt blå himmel, sprød og klar luft. Isaac nød turen i klapvognen, til dagpleje, iført flyverdragt og fine grønne luffer. Helt glad i låget, sad han og pegede på græsset der var vådt og hvidt. Hi hi. 

Ha en rigtig dejlig dag allesammen 

Kærlig hilsen her fra Brønshøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Muhmi

Thereseh skriver:

Hold da op en smuk morgen! 

Her er helt blå himmel, sprød og klar luft. Isaac nød turen i klapvognen, til dagpleje, iført flyverdragt og fine grønne luffer. Helt glad i låget, sad han og pegede på græsset der var vådt og hvidt. Hi hi. 

Ha en rigtig dejlig dag allesammen 

Kærlig hilsen her fra Brønshøj

Mange gange i lige måde... Ja vejret er dejligt i dag... Men det var ENDNU bedre i går... ikke en vind rørte sig og det var helt klart... Så smukt synes jeg

Anmeld

12. oktober 2012

Thereseh

Muhmi skriver:

Mange gange i lige måde... Ja vejret er dejligt i dag... Men det var ENDNU bedre i går... ikke en vind rørte sig og det var helt klart... Så smukt synes jeg

Ja i går var super skøn. Desværre var jeg inde hele dagen, med hævet kæbe og så en tur til lægen.... Men i dag er bedre, for nu virker penicillinen 

Tror dagen skal bruges i haven, når formiddagens arbejde er overstået 

Anmeld

12. oktober 2012

Muhmi

Thereseh skriver:

Ja i går var super skøn. Desværre var jeg inde hele dagen, med hævet kæbe og så en tur til lægen.... Men i dag er bedre, for nu virker penicillinen 

Tror dagen skal bruges i haven, når formiddagens arbejde er overstået 

Orh det var da også træls... Men godt du har det bedre nu da

Ej Silas og jeg var ude og gå en tur, den tog 45 minutter og vi fik gået ca. 70 meter ned af vores vej... Han skulle lege med alt og han skulle kæle lidt med vores kat der fulgte efter os og han skulle...... osv osv osv. Det var rigtig hyggeligt og sjovt, og heldigvis kom vi ikke længere hjemmefra end at jeg kunne bære ham hjem fordi han til sidst bare ikke gad og følge med mig mere hehe

Det lyder også til at være en god plan... Vi har fri om en halv time og så har vi efterfølgende efterårsferie... juhuu

Anmeld

12. oktober 2012

Thereseh

Muhmi skriver:

Orh det var da også træls... Men godt du har det bedre nu da

Ej Silas og jeg var ude og gå en tur, den tog 45 minutter og vi fik gået ca. 70 meter ned af vores vej... Han skulle lege med alt og han skulle kæle lidt med vores kat der fulgte efter os og han skulle...... osv osv osv. Det var rigtig hyggeligt og sjovt, og heldigvis kom vi ikke længere hjemmefra end at jeg kunne bære ham hjem fordi han til sidst bare ikke gad og følge med mig mere hehe

Det lyder også til at være en god plan... Vi har fri om en halv time og så har vi efterfølgende efterårsferie... juhuu

Nårh, hvor hyggeligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.